کرمان - مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: خوشبختانه مورد حادی بین این دانش آموزان تا کنون مشاهدی نشده و تبعاتی مانند سرگیجه، سردرد و تهوع داشته اند.

مسمومیت غذایی ۱۸ دانش آموز براثر مصرف تن ماهی

به گزارش قدس آنلاین، سید علی صابری در خصوص مسمومیت غذایی دانش آموزان اظهار داشت: دوشنبه شب ۱۸ نفر از دانش آموزان خوابگاه دخترانه شهید جهانگیری در روستای علی آباد از توابع صوغان ارزوییه با مصرف تن ماهی دچار مسمومیت غذایی شدند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه رخ داده است افزود: این دانش آموزان در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال داشتند که از بین حدود ۳۲ نفر از دانش آموزان این خوابگاه ۱۸ نفر دچار مسمومیت غذایی شده اند.

صابری بیان داشت: این افراد توسط چهار آمبولانس و خودروهای شخصی به بیمارستان امام حسین (ع) ارزوییه که در ۷۵ کیلومتری این روستا قرار دارد اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی کرمان در خصوص وضعیت بیماران تصریح کرد: خوشبختانه مورد حادی بین این دانش آموزان تا کنون مشاهدی نشده و تبعاتی مانند سرگیجه، سردرد و تهوع داشته اند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کنسرو ماهی تبعات خطرناکی دارد، اما حال بیماران خوشبختانه مساعد است و برخی از بیماران در حال حاضر مرخص شده اند و چند نفر دیگر هم در حال ترخیص هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.