معاون اول رئیس جمهور گفت: سخنرانی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و دیگر مسائل از این دست، بیش از آنکه اقدامی عملیاتی باشد، تلاشی در جهت متشنج کردن فضای داخلی کشور است.

سخنرانی ترامپ تلاشی در جهت متشنج کردن فضای داخلی کشور است

به گزارش قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز در نشست مجمع نمایندگان استان لرستان اظهار کرد: فاصله نزدیک با پایتخت و استان های بزرگی همچون اصفهان و خوزستان و نزدیکی با مرز عراق از دیگر فرصت های استان لرستان است و همه این عوامل ایجاب می کند که استان لرستان در میان استان های توسعه یافته کشور قرار گیرد.

وی افزود: شناسایی موانع پیش روی توسعه استان لرستان و اهتمام در جهت رفع این موانع، ضروری است و معاون نظارت و هماهنگی می خواهم جلساتی مستمر با حضور استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان برگزار و مسائل کلیدی استان را مورد بررسی قرار دهند.

جهانگیری ادامه داد: معرفی طرحهای توسعه ای استان لرستان به بخش خصوصی و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در این استان لازم است و باید علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در استان لرستان، زمینه را برای حضور شرکت های سرمایه گذار نهادهای عمومی مهیا کنیم.

وی گفت: سخنرانی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و دیگر مسائل از این دست، بیش از آنکه اقدامی عملیاتی باشد، تلاشی در جهت متشنج کردن فضای داخلی کشور است و دشمنان سعی می کنند که ملت ایران را نگران و نسبت به آینده ناامید سازند.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در مقطع فعلی انسجام داخلی بیش از هر زمان دیگری از اهمیت برخوردار است و لازمه انسجام داخلی همراهی و هماهنگی بیش از پیش دولت و مجلس و جریانات سیاسی مختلف کشور است تا بتوانیم از این دوران نیز به خوبی عبور کنیم.

در این جلسه که معاون رییس جمهور در امور مجلس و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز حضور داشتند، استاندار لرستان هم گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و به تشریح نیازها و مسائل استان در بخش های مختلف پرداخت.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان نیز در این نشست با بیان اینکه نمایندگان این مجمع متشکل از افرادی است که دارای گرایشات سیاسی مختلف هستند، افزود: با این وجود همه اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در یک موضوع اشتراک نظر دارند و آن حمایت از دولت تدبیر و امید است و همگی موفقیت دولت را موفقیت خود می دانند.

در ادامه این جلسه نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی هر کدام در سخنانی علاوه بر طرح مسائل کلان و کلیدی استان، مشکلات و مسائل حوزه های انتخابیه خود را مطرح و پیشنهاداتی در جهت بهبود و ارتقای جایگاه استان لرستان مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.