جوین- اهالی شهرستان جوین و شهر نقاب از شورای شهر برای اصلاح سرعت گیرها طلب یاری کردند.

سرعت گیرها در شهرستان جوین امان مردم را بریده است

قدس آنلاین- گروه استان ها: سرعتگیرها در جاده ها و خیابان ها نقش حفاظت از جان انسان ها را دارد اما گاهی وجود بیش از حد و غیراصولی آن ها باعث ایجاد دردسرها و عاملی برای تصادف ها می شود.

شهرستان جوین نیز با همین مشکل روبروست به گونه ای که وجود این سرعتکاه ها خسارات فراوانی مالی و انسانی را برای رانندگان و عابران پیاده فراهم کرده است.

یکی از رانندگان شهرستان جوین گفت: گذشته از این که سرعت گیرها خسارات مالی برای رانندگان دارد بعضا حوادث ناگواری هم بوجود می آورد.

مهدی ملک فراضافه کرد: یکی از همین سرعت گیرها در هفته گذشته یکی از جوانان جوینی را به کام مرگ فرستاد.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان جوین گفت: در راستای درخواست اهالی شهرستان جوین خسارات فراوانی این سرعت گیرها به وسایل نقلیه وارد کرده است.

مهدی زمانی فر خاطرنشان کرد: حتی این مسئله باعث شده که تردد کامیون ها از کریدور جوین به استانهای شمالی و غربی قطع شود.

وی تصریح کرد: زیان های دیگری که از این راه به کسبه و بازار وارد شده که موضوع آن در شورای شهرستان جوین و شورای شهرنقاب مورد بررسی قرار گرفته است.

زمانی اظهار داشت: اداره حمل ونقل شهرستان جوین قول همکاری برای آرام سازی سرعت گیرها حتی  جمع کردن برخی از  سرعت گیرهای اضافی را داد.

یک عضوشورای شهرنقاب نیز گفت: در داخل شهر نقاب نیز سرعتکاه و سرعت گیرهای غیراستاندارد فراوانی نصب و نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

منجی فر خاطرنشان کرد: در خیابان معلم شهر نقاب ۴ سرعت گیر و برای هر کدام از فرعی ها ۲ سرعت گیر نصب شده که نیازی به وجود این سرعت گیرها نیست.

وی اظهار داشت: با اعتراض های مردمی شهرداری نقاب اخیرا تصمیم به جمع آوری سرعت گیرها شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.