یزد- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از برپایی ۲۵ موکب توسط یزدی‌ها در پیاده‌روی اربعین امسال خبر داد.

یزدی‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین ۲۵ موکب برپا می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا جعفری خرمی عصر امروز در نشست خیّرین اربعین حسینی استان یزد با اشاره به حجم کار قابل‌ توجهی که توسط استان یزد در پیاده‌روی اربعین و روزهای قبل و بعد آن انجام می‌شود، تصریح کرد: یزد مسؤولیت سنگینی در تغذیه و اسکان بیش از ۳۰ هزار نفر در هر وعده غذایی در پیاده‌روی اربعین حسینی بر عهده دارد.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با تأکید بر اینکه برای هماهنگی و آمادگی بیشتر در ارائه خدمت به زائران امسال کار زودتر شروع‌شده و با پیشرفت خوبی همراه بوده، اظهار داشت: ۲۵ موکب ثبت‌شده توسط یزدی‌ها در این ایام به زوّار خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد موکب، دو موکب در کاظمین، دو موکب در نجف، دو موکب در مسیر پیاده‌روی و ۱۹ موکب در کربلا به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

جعفری‌خرمی بابیان اینکه تاکنون ۶ موکب در محل خود استقرار پیدا کرده‌اند و ملزومات و تجهیزات ۹ موکب دیگر در حال خروج از کشور است، افزود: ملزومات سایر موکب‌ها نیز تا پایان هفته بارگیری و راهی عراق خواهد شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از موکب‌های الغدیر و امامزاده جعفر به‌عنوان بزرگ‌ترین موکب‌های یزدی در اربعین حسینی نام برد و تصریح کرد: بیشترین تهیه و توزیع غذا نیز توسط موکب علی ابن موسی‌الرضا(ع) که در محل سابق کنسولگری ایران در کربلا مستقر است، صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.