شیراز _ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی جامعه گفت: مسئولین درس مردانگی را از شهدا یاد بگیرند.

مسئولین درس مردانگی را از شهدا بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام کاظم صدیقی سه شنبه شب در حسینیه محبان ثارالله(ع) تاکید کرد: ایمان، عمل صالح و به فکر دیگران بودن باعث سربلندی می شود.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد از حجاب خاک و ظلمت رها شود راه طولانی دارد و نباید از تلاش کم کنیم، از دانه کمتر نباشیم، مانند فشار ۸ سال دفاع مقدس که امروز سربلند هستیم، صاحب توانایی نظامی هستیم و جوانانی که برای رسیدن به سعادت جان می دهند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید از شهدا یادگرفت، گفت: مسئولین باید از شهدا مقاومت را یادبگیرند و در برابر تهدید مرد باشید و مردانگی را حفظ کنید.

حجت الاسلام صدیقی افزود: آنچه در پیروزی حرف اول را می زند مقاومت و صبر است عجیب است که می گویید انقلاب تمام شده، مگر دشمنان خسته شدند، آنها که برای همه چیز این مملکت برنامه دارند در ظلم و غارتگری محکم ایستاده اند و شما هم برای حفظ ناموستان تلاش و مقاومت کنید.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: امام زمان(عج) که ما را رها نکرده و نایب بر حقش مقام معظم رهبری است و کسانیکه به رهبری وفا ندارند به امام زمان(عج) هم وفا ندارد.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: باید حواسمان جمع باشد و تقوا داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ملتی که شهادت دارد سعادت دارد و هیچکس نمی تواند آن را اسیر کند شهید ححجی عشق داشت که باعث شد از همسر و فرزند جدا شود و جبهه را عشق اداره کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.