شهرکرد-رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه هیئت دولت امروز چهارشنبه به احتمال بسیار استاندار چهار محال و بختیاری معرفی و منصوب می شود.

استاندار چهار محال و بختیاری امروز چهارشنبه معرفی می شود

علی کاظمی باباحیدری چهارشنبه و در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از معرفی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه هیئت دولت امروز خبر داد و افزود:امروز بناست سید احمد حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان سکان مدیریت چهار محال و بختیاری را در دست گیرد.

کاظمی باباحیدری تصریح کرد: تلاش زیادی شد تا استاندار بومی و محلی بعنوان استاندار معرفی شود اما مجموعه دولت و شخص وزیر کشور زیر بار نرفتند.

وی خاطرنشان ساخت: گزینه معرفی شده نیز تجربیات مدیریتی بسیار خوب و قابل قبولی دارد چون در همه سطوح وزارت کشور از بخشداری، فرمانداری و معاون سیاسی استانداری را تجربه کرده و شخص مجرب و کار بلدی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: حسینی فردی شناخته شده است که مورد تایید هیئت وزیران نیز می باشد که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفری که شنبه گذشته به استان داشت از وی به نیکی یاد کرد.

شایان ذکر است احمد حسینی از اعضاء جبهه مشارکت بوده و در زمان انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال جاری مدیریت ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در استان گیلان را عهده دار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.