۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 570568

اهواز_ عضو شورا شهر اهواز گفت: هر جا به بن بست می رسیدیم از اهالی هنر و تئاتر دعوت می کردیم که با فن و هنر خود ما را از بن بست نجات دهند اما متاسفانه در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که هنرمندان خودشان هم به بن بست رسیده اند.

هنرمندان به بن بست رسیده اند

به گزارش قدس آنلاین، مهران باباپور در نشست با جمعی از اهالی فرهنگ و هنر اهواز گفت: هر جا به بن بست می رسیدیم از اهالی هنر و تئاتر دعوت می کردیم که با فن و هنر خود ما را از بن بست نجات دهند اما متاسفانه در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که هنرمندان خودشان هم به بن بست رسیده اند.

باباپور ادامه داد: این یأس و نا امیدی موجود در جامعه را می طلبد که هنرمندان وارد میدان شوند و نشاط و امید را در دل مردم به وجود بیاورند. نباید این ناا امیدی رخنه ای در ذهن و افکار هنرمند باشد و به این جمع بندی برسد که هیج نتیجه ای نخواهد گرفت و هر چقدر هم ادامه دهد فایده ای ندارد.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: عضو کمیسیون فرهنگی نیستیم اما خدمتگزار همه هنرمندانی هستیم که به وجودشان افتخار می کنیم. کار هنرمند ماندگار است و اگر همین هنرمندان نبودند چه بسا فرهنگ و تاریخ و قدمت و پیشینه ای هم نداشتیم، هنرمندان در سنگ نوشتارهای تاریخی وجود دارد و تا به امروز هنرمندان بودند که فرهنگ را با پشتکار تقویت کرده اند. به عینه دیده ایم که هنر در کوتاه مدت هم جواب داده و در جشنواره های مختلف اهد هنر و ثبت افتخارات هنرمندان بوده ایم.

وی با بیان این که پیشنهادات کاربردی در این نشست ارائه شد، گفت: هنرمندان نباید با شورا و شهرداری زاویه پیدا کنند، چرا که هنرمندان صاحبان این شهر هستند، شهروند مطالبه گر هستند و حرف برای گفتن دارند، در زمینه کار خود متخصص هستندغ شاید اعضای شورا به خاطر مشغله کار خود و گرایش های موجود به سمتی برویم که شما مورد بی مهری قرار بگیرید، ارتباطتان را با اعضای شورا بیشتر کنیدیقین بدانید اعضای شورا خادمان هنرمندان هستند.

باباپور در پایان سخنانش گفت: پیشنهادات ارئه شده مورد بررسی و استفاده قرار می گیرد و تا جایی که بتوانیم پیگیر هستیم، تلاش بر این است که در راستای اهداف و خواسته های هنرمندان و خدماتی که به جامعه و ایران ارائه می کنید، در حد وسع و بضاعتمان گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.