اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید آینه تمام نمای اخلاقمداری و عمل به قانون باشند و ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی در رفتارشان موج بزند.

مدیران باید آینه تمام نمای اخلاقمداری و عمل به قانون باشند

 به گزارش قدس آنلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: کسب تقوا و حضور گسترده در محافل مذهبی، صداقت و تعهد بالا در رفتار و کار خصیصه محوری مدیران نظام اسلامی است و این تکالیف باید با وسواس دنبال شود.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت کشور در برابر مردم مسئول هستند و باید برای تامین و بهبود وضعیت معاش و زندگی آنان برنامه ریزی کاربردی داشته باشند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره وری و تولید ناخالص ملی هدایتگری شود و دستگاه های نظارتی با دامنه رصد قوی باید هدر رفت احتمالی منابع را به حداقل برسانند و در صورت مشاهده تخلف با خاطی با جدیت برخورد کنند.

وی، صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و شهدا را از وظایف مدیران اجرایی دانست و گفت: انقلاب اسلامی امانت بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا است و مجموعه مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم تکلیف سنگینی را در پاسداشت حریم ارزش ها انقلابی و دینی برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مدیران در خط مقدم عملیاتی ساختن خواسته های مقام معظم رهبری به خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند و باید این راهبردهای مهم و حیاتی را ابتدا از خود و دستگاه محل خدمت خود آغاز کنند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.