تولیت آستان قدس رضوی گفت: بنای آستان قدس رضوی در دوره جدید تعامل و همکاری با رسانه‌های گوناگون کشور است.

بنای آستان قدس رضوی تعامل و همکاری با رسانه‌های کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره کل روابط عمومی و امور رسانه‌های آستان قدس رضوی که در محل تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: رسالت روابط عمومی تبیین آنچه در سازمان اتفاق می‌افتد برای جامعه و انتقال برداشت‌ها و درخواست‌های عمومی به سازمان است، بنابراین روابط عمومی باید به شکلی مؤثر با بخش‌های مختلف سازمان و لایه‌های مختلف جامعه در ارتباط باشد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع بارگاه قدس رضوی در اذهان شیعیان و مسلمانان جهان، خاطرنشان کرد: بسیاری مشتاق آگاهی از عملکرد و اقدامات این بارگاه ملکوتی هستند که باید به این اشتیاق پاسخ داد و این مهم بر عهده روابط عمومی است.

وی افزود: بنای آستان قدس رضوی در دوره جدید، بر تعامل و همکاری با رسانه‌های گوناگون کشور و رسانه ملی بوده است که در یک سال گذشته به خوبی انجام شده و باید با قوت ادامه داشته باشد.

رئیسی پاسخ به شبهات فراوانی که برای تضعیف ایمان و باورهای قلبی مردم مطرح می‌شود را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی و امور رسانه معرفی و اظهار کرد: باید با اطلاع رسانی دقیق، سریع و شفاف اذهان عمومی را نسبت به اقدامات و عمکردها روشن کرد، این کار از سوء استفاده معاندان و ضد انقلاب جلوگیری می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: باید از قالب‌های گوناگون رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم استفاده کرد، قالب‌های گوناگون رسانه‌ای، ابزارهایی قدرتمند در تبیین حقایق و عملکردها برای جامعه هستند.

وی با اشاره به جهش رسانه‌ای آستان قدس رضوی نسبت به گذشته و تحولات انجام شده در حوزه ارتباطات و رسانه، اظهار کرد: بر اساس استاندارد رسانه‌های نوین تولیدات رسانه‌ای باید کوتاه و مؤثر باشند که لازم است مد نظر قرار داده شود و روابط عمومی باید نسبت به تولید محصولات رسانه‌ای با زمان کوتاه اهتمام ویژه ورزد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه بستر فضای مجازی و دیجیتال را یکی از ظرفیت‌های ممتاز اطلاع رسانی برشمرد و گفت: مقابله در برابر هجمه‌های دشمنان به مقوله زیارت نیازمند یک جبهه رسانه‌ای منسجم و گسترده است و در این حوزه ما نیازمند آفند و پدافند هستیم.

وی اظهار کرد: امروز توقعات از آستان قدس رضوی در حوزه های گوناگون بویژه ارتباطات و رسانه بالا رفته لذا لازم است در این زمینه تلاش‌ها مضاعف و اقدامات گسترده تر شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ارتباط و همکاری رسانه با سایر اعتاب مقدسه را از رسالت‌های روابط عمومی آستان قدس رضوی خواند و ابراز کرد: آستان های مقدس در ایران و اعتاب مقدسه عراق در حوزه رسانه فعال هستند که باید روابط عمومی آستان قدس رضوی با آنها تعامل و همکاری داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.