ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: روادید در مرز مهران صادر نمی شود و زائران بایستی قبل از عزیمت به مرز و استان ایلام، در شهرهای خود و یا مراکز معتبر روادید اخذ کنند.

روادید در مرز مهران صادر نمی شود/ لزوم اخذ روادید قبل از سفر به ایلام

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کانال خبری پلیس، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه گیت های پایانه مرزی مهران آماده پذیرش زائران اربعین است، اظهارداشت: زائران فقط در صورت داشتن روادید به مرز مهران مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه بندی های صورت گرفته توسط ستاد اربعین، تنها ۱۳ استان مجاز به تردد از مرز مهران برای حضور در کنگره عظیم اربعین هستند، افزود: بر اساس این تقسیم بندی زائران اعزامی اس استان های خراسان رضوی،   خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، لرستان و ایلام اجازه خروج از پایانه مرزی مهران را دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه زائرانی که قصد خروج از پایانه مرزی مهران دارند بایستی از قبل روادید خود را از مبدأ حرکت دریافت و سپس به مرز مراجعه کنند، تصریح کرد: در مرز مهران هیچ گونه روادیدی صادر نمی شود و از خروج زائران بدون روادید جلوگیری می شود.

سردار نورعلی یاری به کنترل وسایل نقلیه عمومی با سامانه سپهتن اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خودروهای شخصی نیز با دوربین های سرعت سنج کنترل می شوند و از رانندگان عزیز تقاضا داریم که در محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی و شیرینی سفر را با یک تصادف به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

وی یادآور شد: تمامی تمهیدات و امکانات لازم برای این مأموریت بزرگ اندیشیده شده و نیروی انتظامی با آمادگی ۱۰۰ درصدی، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.