دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

پرسپولیس برابر استقلال به برتری رسید/ برانکو مچ شفر و تیمش را خواباند

به گزارش قدس آنلاین،  دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته دهم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعات ۱۶:۴۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. علی علیپور (۲۲- پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن(۶۵ محسن مسلمان)، وحید امیری، علی علپیور(۸۴ سیامک نعمتی) و گادوین منشا ( ۹۳ شایان مصلح)

ترکیب استقلال: حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه،چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری(۶۰ جابر انصاری)، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(۸۵ سرور جباروف)، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی(۷۳ سجاد شهباززاده) .

* دقایق ابتدایی: این بازی با یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ابراهیم آشتیانی آغاز شد. چند دقیقه ابتدایی این بازی با حملات احساسی هر دو تیم همراه بود اما هیچ کدام از دروازه ها تهدید نشد. 

* دقیقه ۵: استقلال در دو موقعیت خطرناک تا مرز باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفت که سیدجلال حسینی مانع از به ثمر رسیدن گل آبی ها شد. 

* دقیقه ۱۰: بعد از چند حمله  ای که  استقلال انجام داد بازی کمی آرام شد و دو تیم سعی در حفظ توپ داشتند. 

* دقیقه ۱۳ : پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را بشار رسن روی دروازه ارسال کرد اما در رفت و برگشت این حسینی بود که توپ را مهار کرد. 

* دقیقه ۱۸: وحید امیری از جناح چپ پرسپولیس سعی در عبور از بازیکنان استقلال را داشت که با خطای امید ابراهیمی متوقف شد. پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند داور باید کارت زرد به ابراهیمی می داد.

* دقیقه ۲۰: فرار علی علیپور پشت مدافعان استقلال و نفوذ او درون محوطه جریمه با خطای روزبه چشمی مواجه شد که داور اعلام پنالتی کرد. در  این صحنه داور به روزبه چشمی کارت زرد نشان داد. پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که داور باید کارت قرمز بدهد.

* دقیقه ۲۲: علی علیپور پنالتی را به گل برتری پرسپولیس تبدیل کرد.

* دقیقه ۲۸: پس از گل پرسپولیس بازی تا  حدودی در اختیار استقلال قرار گرفت و این تیم تا پشت محوطه جریمه حریف خوب پیش می رفت اما در زدن ضربات خطرناک ناکام بودند.

* دقیقه ۳۴: فرهاد ربیع خواه به علت خطا روی بازیکن استقلال کارت زرد دریافت کرد. 

* دقیقه ۳۵: تعلل روزبه چشمی و انتظار او برای گرفتن توپ از سوی حسینی این فرصت را به منشا داد تا درون محوطه شش قدم صاحب توپ شود اما فضای لازم برای چرخش و ضربه زدن را نداشت. 

* دقیقه ۴۰ : بازی با افتی که بعد از گل علیپور مواجه شده بود ادامه داشت و استقلال تلاش زیادی داشت تا گل خورده را جبران کند. اشتباه مدافع استقلال در دفع توپ و برخورد توپ با بشار رسن موقعیت ضد حمله را برای سرخپوشان فراهم کرد اما حضور به موقع چشمی اجازه خطرساز بودن این ضربه را نداد.

* دقیقه ۴۵ : استقلالی ها که برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند با وجود حملاتی که در دقایق پایانی نیمه اول انجام دادند نتوانستند دروازه حریف را به خطر بیندازند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان برسد.

* شروع نیمه دوم: پرسپولیسی ها در شروع نیمه دوم دو کرنر پیاپی روی دروازه استقلال زدند تا نشان دهند برای دفاع نیامده اند. با این حال استقلال هم برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد. در آغاز نیمه دوم فرشید باقری از استقلال کارت زرد دریافت کرد. 

* دقیقه ۵۶: استقلال در یکی از حملاتی که داشت توسط امید ابراهیمی شوتی را به سمت دروازه پرسپولیس زد که علیرضا بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

* دقیقه ۵۸ : بشار رسن که یکی از خوب های پرسپولیس بود چند بازیکن استقلال را جا گذاشت و پشت محوطه جریمه با خطای امید ابراهیمی مواجه شد که داور به ابراهیمی کارت زرد نشان داد. این ضربه را امیری زد و حسینی به کرنر فرستاد.

* ۶۵: اشتباه مدافعان استقلال فرصت را به منشا داد تا درون محوطه جریمه صاحب فرصت شود اما ضربه آرام او را حسینی گرفت و یک دقیقه بعد بازهم پرسپولیس صاحب موقعیت گل شد اما ضربه بشار رسن به مدافعان استقلال برخورد کرد.

* دقیقه ۶۹: کرنری که نصیب پرسپولیس شده بود را محسن مسلمان روی دروازه ارسال کرد که ضربه شجاع خلیل زاده موقعیت خطرناکی را برای پرسپولیس ایجاد کرد اما در نهایت داور خطای بازیکنان پرسپولیس را گرفت. 

* دقیقه ۷۵: استقلال در یکی از معدود موقعیت های خطرناکش دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که شوتی بازیکن این تیم را بیرانوند مهار کرد.

* دقیقه ۷۸: کمال کامیابی نیا به خاطر خطا روی اسماعیلی از داور کارت زرد گرفت. 

* دقیقه ۸۵: پرسپولیس در یکی از موقعیت های کم تعداد نیمه اولش توسط کمال کامیابی نیا شوتی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۸۷ : حسین ماهینی به خاطر خطا روی داریوش شجاعیان از داور کارت زرد دریافت کرد. ووریا غفوری هم چند ثانیه بعد به خاطر خطا روی سیامک نعمتی کارت زرد دریافت کرد. 

* دقیقه ۹۰: زکی پور به خاطر خطا روی کمال کامیابی نیا از داور مسابقه کارت زرد گرفت. 

* دقیقه ۹۵ : به دنبال خطا روی وحید امیری و اعتراض بازیکنان استقلال، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی از داور کارت زرد گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.