سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که حریف از تیمش خوش شانس تر بوده و به همین خاطر بازی را برده است.

وینفرد شفر: پرسپولیس از ما خوش شانس تر بود/ نمی دانم پنالتی بود یا نه

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر شامگاه پنجشنبه تیمش در دربی هشتاد و پنجم پایتخت مقابل پرسپولیس گفت:  اجازه بدهید که با هواداران شروع کنیم که یک استادیوم زیبا را ساختند. حتی بعد از بازی ایستادند و تیمشان را تشویق کردند. مطمئنا آنها دوباره برمی گردند برای تشویق تیمشان. اینها همان هوادارانی هستند که از تیمشان حمایت کردند. 

وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می کنم که بسیار خوب بازی کردند. ما روی گل اشتباهاتی داشتیم. فضا برای مهاجم حریف باز شد. البته نمی دانم پنالتی بود یا نه. مشکل این نبود بلکه این بود که فضا برای این مهاجم به سمت دروازه ما باز شد.

شفر خاطرنشان کرد: قدم بعدی این است که ما بتوانیم بهتر شویم. قبلا هم گفتم که شاید ما از نظر آمادگی ۲۰ درصد از پرسپولیس عقب تر باشیم. آنها تیمی هستند که مدتهاست کنار هم بازی می کنند. اما اینکه امروز پیروز شدند به خاطر ۲۰ درصد بهتر بودنشان نبود بلکه به این خاطر بود که آنها ۲۰ درصد خوش شانس تر بودند. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد کارت های پرتعداد بازیکنانش و دلیل این کار در جمله ای کوتاه گفت: فکر می کنم پرسپولیس هم کارت زرد گرفت. پاسخ من هم همین است.

شفر در ادامه ارزیابی فنی اش از این دیدار گفت: ما در نیمه اول فقط یک فرصت گلزنی داشتیم اما به بازیکنان گفتم می توانیم روند بازی را عوض کنیم. به آنها گفتم بروید بیرون و روند بازی را عوض کنید. دیدید که در نیمه دوم چند موقعیت گل داشتیم و جابر انصاری هم موقعیت هایی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. 

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در مورد واکنش هایی که کنار زمین داشت و در مورد قضاوت داور گفت: داور عملکرد خوبی داشت و هیچ مشکلی نداشت. داور چهارم هم خوب بود. 

وینفرد شفر در مورد اینکه برای آینده چه قولی به هواداران استقلال می دهید گفت: خیلی وقت ها مهم نیست که در بازی خوب باشیم یا بد باشیم. وقتی ببریم هواداران خوشحال هستند. من از نتیجه بازی خوشحال نیستم اما از عملکرد تیمم خوشحالم. همه بازیکنان به خاطر سطح بازی کمی نگران و عصبانی بودند. 

وی افزود: این بازی یکی از بزرگترین دربی های آسیاست و تماشاگران زیادی ان را تماشا می کنند. با این حال یک پنالتی نتیجه این بازی را مشخص کرد. در این شرایط ما می توانستیم چه کنیم. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و برابر الهلال بازی خوبی انجام داد. 

شفر ادامه داد: بزودی جلسه ای با بازیکنان خواهیم داشت تا در مورد نقاط ضعفی که داریم بررسی های لازم را انجام دهیم. ما تیم جوان و باتجربه ای داریم که می توانیم با صحبت هایی که انجام می دهیم شرایط را بهتر کنیم. شاید در آینده بازیکنان جوانی که داریم در ترکیب قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا از مهدی رحمتی در این دیدار استفاده نکردید گفت: دروازه بان ما امروز خیلی خوب بود و چرا باید عوضش می کردم. گلر که نمی تواند برود گل بزند. باید از این دروازه بان حمایت کرد. مطمئنم که حسینی گلر سوم تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

شفر در مورد اینکه تماشاگران مهدی قائدی را صدا کردند اما شما او را به زمین نفرستادید گفت: این که دلیل نمی شود که چون تماشاگران صدایش کردند او را به زمین بفرستم. امروز یک بازیکن را صدا می کنند و بازی بعد یک بازیکن دیگر را. نمی شود که به حرف تماشاگران گوش بدهیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه شما خوش شانس بودید که روزبه چشمی روی پنالتی اخراج نشد گفت: اگر داور به او کارت قرمز می داد اشتباه بود. کار داور درست بود و فقط باید کارت زرد به بازیکن ما می داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.