کرمان- امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه اقتدار ملی و قدرت نظامی مردم ایران قابل مذاکره نیست گفت: تمام هجمه استکبار برای آن است که انقلاب اسلامی ایران در منطقه و در دنیا نفوذ پیدا کرده است.

اقتدار ملی و قدرت نظامی مردم ایران قابل مذاکره نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان اظهار داشت: اجتماع مسلمین در ایام اربعین حسینی بی‌نظیر است و این اجتماعی میلیونی باعث افتخار شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه در عالم چنین اجتماعی وجود ندارد گفت: خوشا به حال کسانی که در این مسیر پیاده‌روی می‌کنند و به همه کسانی که توانایی دارند در این مراسم شرکت کنند، توصیه می‌کنم از برکات معنوی این مراسم عقب نمانند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه همه شهدای دفاع مقدس عزتمندانه رفتند و امروز ما به راحتی در مسیر کربلا تردد می‌کنیم افزود: روزگاری ما یک سلاح کوچک برای دفاع از خودمان در جنگ تحمیلی نداشتیم اما امروز قدرت نظامی ایران ترس بر دل دشمنان اسلام انداخته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار نظامی ایران در منطقه نگران و ناراحت است خاطرنشان کرد: استکبار از این ناراحت است که چرا ایران باید در منطقه حرف اول را بزند و تمام معادلات سیاسی و نظامی آنها را علیه مسلمانان به هم ریخته است.

صباحی با بیان اینکه اقتدار ملی و قدرت نظامی مردم ایران قابل مذاکره نیست گفت: تمام هجمه استکبار برای آن است که انقلاب اسلامی ایران در منطقه و در دنیا نفوذ پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در اختیارمان است را باید محکم حفظ کنیم و دوراندیشی داشته باشیم افزود: هر کدام از ما می‌توانیم قدمی در مسیر گسترش اسلام برداریم و این سیره اهل‌بیت‌(ع) است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.