شهرکرد:خطیب جمعه شهرکرد گفت: استکبار روحیه درنده خوئی دارند باید همیشه مراقب رفتار کشورهایی که روحیه استکباری داشته و دارند باشیم.

۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی و خودباوری ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار گردید با اشاره به قیام امام حسین(ع) و مبارزه با مستکبران زمان خویش گفت: ما امروز باید استکبار ستیزی و جهاد با کفار را از قیام خونین ابا عبد الله آموخته و شاگرد خوب مکتب حسینی باشیم.
نکونام در ادامه خاطر نشان ساخت: امروز شاهد هستیم کشور های ظالم و جهانخوار برای تفرقه و ایجاد شکاف در بین جهان اسلام برنامه ها و ترفند های مختلفی دارند از جمله تجزیه عراق و دیگر کشورهای منطقه و جهان اسلام که مسلمانان منطقه و دولتمردان کشورهای اسلامی بشدت در مواجه با این معضل باید هوشیار و با حساسیت بیشتری مسائل منطقه را رصد نمایند.

خطیب نمازجمعه شهرکرددر ادامه با تبریک به کشور عراق برای بیرون کردن تررویست‌ها و همچنین جلوگیری از تجزیه عراق، گفت: اینکه دشمن نتوانست با بسیج کردن اراذل و اوباش داعش و با هزینه آل‌سعود عراق را اشغال کند و نتوانست تجزیه عراق را عملی کند، مدیون و مرهون ملتی بزرگ است. ارتش و نیروهای مردمی و مقاوم توانستند تصمیم‌گیر باشند و این دارای ارزش و اهمیت است که انسان در آینده چنین روزی را تمجید می‌کند.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه ،نیروهای شجاع و فداکار ما بایستی تمجید و تجلیل شوندتصریح کرد: این کشور با عظمت و عزت یک زمانی زیر پای ژنرال‌های آمریکایی بود،سخنان بی‌ادبانه ترامپ علیه ایران و سپاه نشان از بغض و دشمنی و جنگ با فکر ملت ایران بود،این امنیت مرهون همین شجاعت‌هاست و لذا رهبر عزیز فرمودند اقتدار کشور و وسایلی که برای اقتدار کشور است، اصلاً قابل چک و چانه زدن نیست.
وی در خاتمه به یوم الله ۱۳ آیبان اشاره کرد و افزود: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران است که امت دلیر و شجاع ایران اسلامی بساط آمریکا و کشورهای غربی را از ایران اسلامی جمع کرده و خفتی  بزرگ وبی نظیر را در عرصه دیپلماتیک تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.