تیم های خونه به خونه بابل و گسترش فولاد تبریز با شکست حریفان خود راهی مرحله یک چهارم جام حذفی شدند.

صعود خونه به خونه و گسترش فولاد با ضربات پنالتی/ خوشبختی نکونام و فیروز کریمی

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، امروز جمعه تیم خونه به خونه مازندران در خانه خود از تیم سیاه جامگان میزبانی کرد که این بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشید و تیم خونه به خونه توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

مسابقه دو تیم در وقتهای قانونی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود. تلاش دو تیم در وقتهای اضافه هم بی ثمر مانده بود تا بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود.

طی روزهای گذشته جنجال زیادی پیش از شروع این مسابقه ایجاد شده بود و علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان که سابقه کار در تیم خونه به خونه را هم دارد، درگیری های رسانه ای با مالک این باشگاه مازندرانی داشت. همچنین جواد نکونام سرمربی خونه به خونه بعد از توهین لیدرهای این باشگاه در تمرین خونه به خونه، چند روزی به تهران بازگشته بود.

همچنین تیم فوتبال گسترش فولاد در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز جمعه و از ساعت ۱۴:۳۰ در تبریز میزبان تیم دسته اولی اکسین البرز بود که این بازی بعد از تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه و وقتهای اضافه، به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی  این تیم گسترش فولاد بود که با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل اکسین به پیروزی رسید و شاگردان فیروز کریمی راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.