بانوی روئینگ‌سوار المپیکی ایران می‌گوید ملی‌پوشان با جیوگا بهترین نتایج را در قهرمانی آسیایی گرفتند و از دست دادن او سخت است.

بانوی ملی پوش قایقرانی ایران: بازی‌های آسیایی شوخی نیست

به گزارش قدس آنلاین، مهسا جاور در گفتگو با فارس درباره رفتن جیوگانیک از ایران و شرایط پیش‌آمده در تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: جیوگا برای تیم ملی دختران هم گزینه خوبی بود. وقتی که از ایران رفت بسیار ناراحت شدم و الان همه ورزشکاران تلاش می‌کنیم برای شرایط بهتر این اجازه را بدهند جیوگا به ایران برگردد.

وی افزود: جیوگا بهترین نتیجه را با تیم بزرگسالان و جوانان گرفت. همه ما به او نیاز داریم؛ شنیده‌ام فدراسیون گفته برای بازی‌های آسیایی 2018 تیم دختران را به جیوگا نمی‌دهد، تا جایی که می‌دانم جیوگا هم گفته یا با تیم قبلی کار می‌کند یا به ایران برنمی‌گردد.

ملی‌پوش المپیکی ایران با اشاره به نتایج ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: امسال در مسابقات قهرمانی آسیا طلا گرفتیم اما این مسابقات با بازی‌های آسیایی قابل قیاس نیست. اگر می‌خواهیم به طلای بازی‌های آسیایی فکر کنیم باید 4-5 پله بالاتر از قهرمانی آسیا باشیم. بازی‌های آسیایی شوخی نیست. همه کشورها با بهترین نفرات برای بازی‌های آسیایی سرمایه‌گذاری می‌کنند. اگرچه دختران پیش از این مدال داشتند اما یا نقره بود و یا برنز که امسال با جیوگا توانستیم طلا بگیریم.

جاور با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای بازی‌های آسیایی باقی نمانده، یادآور شد: ما بیانیه دادیم و درخواست‌مان را به وزیر هم گفته‌ایم. تلاش می‌کنیم آنها اجازه دهند جیوگا به ایران برگردد. یک ورزشکار همه عمرش را می‌گذارد تا بهترین نتیجه را بگیرد که این نتیجه با جیوگا کسب خواهد شد. از دست دادن او بسیار سخت است. امیدواریم مسئولان و فدراسیون توجه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.