۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 570954

فدراسیون والیبال زمان برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی کیش را اعلام کرد.

زمان برگزاری تور جهانی کیش مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی سه ستاره کیش با تغییر زمان برگزاری نسبت به دو دوره قبل اسفندماه پیگیری می شود. بر این اساس این رقابت ها از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد تا والیبال ایران سومین میزبانی جهانی خود در این رشته جذاب را تجربه کند.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال ۹۴ با حضور ۴۸ تیم از ۲۱ کشور جهان در جزیره کیش برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال ۹۵ با حضور ۴۰ تیم در جزیره کیش برگزار شد و تیم های روسیه (نیکیتا لیامین – ویاچزلاف کرازیلنیکوف)، لهستان (پیوتر کانتور – بارتوش لوزیاک) و روسیه (اولگ استویانوفسکی – آرتم یارزوتکین) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره تور جهانی کیش نسبت به دوره نخست تغییراتی داشت که فدراسیون جهانی والیبال سطح برگزاری این رقابت ها را به سه ستاره افزایش داد، جایزه نقدی نیز از ۲۵ هزار دلار به ۱۰۰ هزار دلار افرایش یافت و روش برگزاری نیز به صورت حذفی شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال، تور جهانی کیش پنجمین رویداد ساحلی جهان در سال ۲۰۱۸ هست.

تورهای جهانی والیبال ساحلی سال ۲۰۱۸ با مسابقات چهار ستاره هلند از ۱۳ تا ۱۷ دی ماه در دو گروه مردان و زنان آغاز می شود. همچنین تور جهانی یک ستاره مردان و زنان استرالیا نیز از ۱۲ تا ۱۵ بهمن و قبل از تور جهانی کیش برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.