بجنورد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: عملیات ساخت ۲۵ طرح ورزشی نیمه تمام در استان بزودی از سر گرفته می شود.

عملیات ساخت ۲۵ طرح ورزشی نیمه تمام در استان از سر گرفته می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان خراسان شمالی کوروش بهادری در پایان دو روز سفر و سرکشی از ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان با اعلام این خبر گفت: تمامی این ۲۵ طرح ورزشی از محل درآمد ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده اجرائی و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت : دولت هیچ مصوبه ای را برای طرح های عمرانی جدید در حوزه ورزش ندارد و تمام تلاش دولت اتمام طرح های نیمه تمامی است که از زمان دولت نهم و دهم به یادگار مانده است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اعتباری ورزش در شهرستان ها گفت: در برنامه ریزی جدید سیستم توزیع اعتبار با توجه به راندمان کاری شهرستان ها و همچنین توانایی در اجرای برنامه های هم حوزه ورزش و هم حوزه جوانان انجام خواهد شد.

وی در حوزه قهرمانی نیز اظهار کرد: در شهرستان ها بصورت آمایشی سرمایه گزاری بر روی رشته هایی که در هر شهرستان احتمال مدال آوری و پیشینه خوبی دارند حمایت بیشتری خواهند شد تا بتوانیم مدیریت بهتری نیز در این حوزه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی خطاب به همکاران خود نیز گفت: همه ی ادارات و کارکنان مجموعه ی ورزش و جوانان باید دست به دست هم با همدلی و هم افزایی مشکلات گذشته را برطرف و در جهت توسعه و ارتقای سیستم گام برداریم.

در حال حاضر ۶۷ طرح ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که نیاز به ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.