۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 571073

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران در حکم انتصاب صادره از سوی محمدعلی نجفی آمده است: بنا به پیشنهاد هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران و تایید معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به حسن سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران» منصوب می‌کنم.

تغییر مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران

به گزارش قدس آنلاین در حکم انتصاب صادره از سوی محمدعلی نجفی آمده است: بنا به پیشنهاد هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران و تایید معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به حسن سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران» منصوب می‌کنم.

در حکم انتصاب مدیرعامل جدید سازمان نوسازی شهر تهران بر نگاه دقیق علمی، توجه به ضرورت نوسازی پهنه‌های مورد نیاز در شهر تهران و توجه ویژه به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده برای ایجاد زندگی شایسته و برازنده شهروندان تهرانی تاکید شده است.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت یادمان سازه (مجری پروژه برج میلاد ومرکز ارتباطات بین المللی تهران) مجری پروژه تونل رسالت و پروژ های انبوه سازی کلان وپروژه های شهری در سراسر کشور، از جمله سوابق اجرایی مدیرعامل جدید سازمان نوسازی شهر تهران است.

پیش از این عباداله فتح الهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.