شهرکرد-فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا باعث شد که در مسئله برجام به هیچ وجه نتوان به آمریکا اعتماد کرد و انشاالله همین سخنان ترامپ موجب فروپاشی حکومت استکباری آمریکا خواهد شد.

سخنان سخیف ترامپ موجب فروپاشی حکومت استکباری آمریکا خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین،سردار علی محمد اکبری در نشست اتحاد و انسجام ملی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور حداکثری  مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی ۱۳ آبان، جواب دندان شکنی به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.

وی افزود: با وحدتی که بین مسئولان و مردم در پاسداشت ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده مشت محکمی به دهان استکبار می‌کوبیم.

سردار اکبری تصریح کرد: خوش خدمتی های حکومت صعودی به آمریکا در سفر رئیس جمهور این کشور به عربستان موجب شد که در جواب ترامپ در یاوه گویی هایش خلیج همیشه فارس را خلیج عربی نام ببرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا باعث شد که در مسئله برجام به هیچ وجه نتوان به آمریکا اعتماد کرد و انشاالله همین سخنان ترامپ موجب فروپاشی حکومت استکباری آمریکا خواهد شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به تحدید ها و تحریم های دشمنان جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به همه جهانیان ثابت شده، که در صورت کوچکترین بی حرمتی و دست اندازی به ایران از سوی دشمنان با برخورد شدید نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

سردار اکبری اضافه کرد:پاسداری، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را رسالت ذاتی سپاه است و کارکردهای سپاه در مکان و موقعیت‌های مختلف از جمله نظامی، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و سازندگی تعریف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.