اهواز_ استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران وابسته به اعتبارات نباشند بیان کرد: انجام کار فقط منوط به اعتبارات نیست مدیران درصورت نبود یا کمبود اعتبارات هم می توانند کار کنند مسئولان باید با استفاده از امکانات موجود وظایف خود را انجام دهند.

 مدیران وابسته به اعتبارات نباشند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای اجتماعی که در سالن جلسات استانداری برگزارشد، با تاکید بر برگزاری منظم و به موقع این جلسه اظهارکرد: این جلسه برای کشور خیلی حائز اهمیت است به همین دلیل است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس جمهور و وزیرکشور در شورای اجتماعی کشوری حضور می یابند؛ بر همین اساس ما باید اهتمام ویژه ای برای آن داشته باشیم.

وی افزود:مصوبات شورای اجتماعی باید با مشارکت دستگاههای اجرایی به طور جدی و مستمر پی گیری شود و گزارشی از روند کارهای انجام شده درپایان هرسال ارائه شود.

استاندارخوزستان با اشاره به اطلس آسیب های اجتماعی که توسط امور اجتماعی استانداری جمع آوری و در این جلسه رونمایی شد تصریح کرد: گردآوری و تهیه اطلس آسیب های اجتماعی استان کار ارزشمند علمی است که می تواند به کار برنامه ریزی خیلی کمک کند.

شریعتی با بیان اینکه مدیران وابسته به اعتبارات نباشند بیان کرد: انجام کار فقط منوط به اعتبارات نیست مدیران درصورت نبود یا کمبود اعتبارات هم می توانند کار کنند مسئولان باید با استفاده از امکانات موجود وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: ما وقتی مسئولیت گرفتیم این مسئولیت را به شرط تامین اعتبار به عهده نگرفته ایم؛ بالاخره اتفاقاتی در حوزه کاری مان می افتد که نمی شود نسبت به آن بی تفاوت باشیم با استفاده از امکانات موجود هم می توان جلوی خیلی از مشکلات را گرفت.

استاندارخوزستان خاطرنشان کرد: همه دستگاههای اجرایی بویژه شهرداری ها و فرمانداری ها نسبت به مسائل اجتماعی مسئول هستند؛ شهرداران مسئولین فرهنگی و اجتماعی شهرستان ها می باشند و نباید کار خود را فقط در اجرای پروژه های عمرانی خلاصه کنند. ایجاد زیر ساخت خیلی مهم است اما نه به قیمتی که از مسائل فرهنگی و اجتماعی غافل بمانیم. هر دستگاهی باید وظایف خود را متوازن انجام دهد.

شریعتی با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی که قبلا اجرا شده و نتیجه نداده گفت: هر دستگاهی که برنامه ای در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی اجرا کرده و ناموفق بوده باید ادامه ندهد و کار خود را روی برنامه های جدید متمرکز کند.

وی عنوان کرد: طرح ساماندهی کودکان کار، طرح خیلی خوبی است و در این زمینه از ظرفیت موسسات خیریه، دانشگاه شهید چمران و سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.