نمایشگاه مطبوعات روز سوم خود را درحالی پشت سر می‌گذارد که استقبال از نمایشگاه نسبت به روزهای قبل کمی بیشتر شده است.

بالاخره اصول گرایان و اصلاح طلبان همنوا شدند

حاشیه‌های روز سوم نمایشگاه

بالاخره اصول گرایان و اصلاح طلبان همنوا شدند

*نشستی درباره عملکرد روابط عمومی ها در تالار گفت و گوی شماره 1 برگزار شد که در آن نسبت به عملکرد روابط عمومی ها انتقاداتی مطرح شد و این انتقادات باعث اعتراض و ناراحتی یکی از شرکت کنندگان شد که با داد و فریاد نشست را ترک کرد.

*جلسه اخذ رأی اعتماد وزیران علوم و نیرو، دیروز به صورت مستقیم در غرفه خبرگزاری خانه ملت، برای بازدیدکنندگان پخش شد که البته با استقبال سرد شرکت کنندگان رو به رو شد.

*نبود بخش بین الملل برای دومین سال شاید یکی از حاشیه‌های مهم نمایشگاه امسال باشد. مخاطبان این بخش که اغلب دانشجویان رشته زبانهای خارجی و برخی فعالان اقتصادی در حوزه بین الملل هستند، بارها از اطلاع رسانی نمایشگاه  و حتی غرفه‌های مطبوعات داخلی، سراغ غرفه خارجی‌ها را می گیرند.

*مدارس دخترانه و پسرانه مقاطع مختلف، امسال هم اردوهای دانش آموزی را برای بازدید از نمایشگاه را با جدیت دنبال می‌کنند و از ساعات اولیه روز شاهد حضور گروههای مختلف دانش آموزی و همهمه آن‌ها هستیم.یکی از مدارس دخترانه تهران برای شرکت دانش آموزانش در نمایشگاه سرودی را آماده کرده بود که دانش آموزان آن سرود را  در نمایشگاه اجرا کردند.

*شاید یکی از ویژگی‌های بارز هر نمایشگاهی، رونق گرفتن کسب و کار اغذیه فروش‌ها و رستوران‌های مناطق اطراف مصلی باشد که قبل از حضور غرفه داران، برگه های تبلیغاتی خود را روی میز غرفه‌ها می گذارند و دنیایی از گزینه های غذایی سنتی و فرنگی را پیش روی مردم و غرفه داران می گذارند. گروه دیگری که گردش مالی بالایی در این ایام دارند باربرها و چرخ دارها هستند که برای بردن بار غرفه ها با هم رقابت چشمگیری دارند و هر یک سعی دارد مشتری بیشتری برای خود دست و پا کند.

*غیبت برخی رسانه های شاخص در نمایشگاه  بیست و سوم هم برای بسیاری مخاطبان سئوال برانگیز است و هم تمایل دارند بدانند رسانه محبوبشان در لیست تحریم کنندگان است و یا در گروه رسانه هایی هستند که وسع مالی‌شان به حضور در نمایشگاه نرسیده است. نکته ای که برای بسیاری از بازدیدکنندگان عجیب است، همنوایی رسانه های اصول گرا و اصلاح طلب در این مورد است!

*عدم درج واضح شماره راهروهای فرعی، سردرگمی اغلب بازدیدکنندگان را در پی داشته است و پرسیدن نشانی راهروها سئوال مخاطبان بسیاری است.

*عدم تسلط برخی از خانم‌های مستقر در جایگاه اطلاع رسانی و اطلاعات نمایشگاه هم از آن دست اتفافات بامزه امسال است به نحوی که دربرابر سوال مراجعان، بیشتر با تردید و نوعی سردرگمی پاسخ می‌دهند.

*استقبال نسبتا سرد از نشستها و گردهمایی‌های تخصصی در 5 تالار گفت و گوی نمایشگاه بیست و سوم را هم نباید از نظر دور داشت.

*با گذشت سه روز از برگزاری نمایشگاه همچنان موضوع کندی و قطع اینترنت در فضای نمایشگاه به یک معضل جدی تبدیل شده است و راه حلی برای آن اتخاذ نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.