زاهدان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از ثبت نام ۹۱ کارآفرین سیستان و بلوچستان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر خبر داد.

ثبت نام ۹۱ کارآفرین سیستان و بلوچستان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده با بیان این مطلب اظهار داشت: از این تعداد، ۴۶ کارآفرین در بخش خدمات، ۲۵ کارآفرین در بخش کشاورزی و ۲۰ کارآفرین در بخش صنعت فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این افراد تا ۱۲ آبان فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ویرایش اطلاعات و مستندات خود اقدام کنند.

جهاندیده همچنین گفت: کارآفرینان برتر استان در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات پس از معرفی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.