اصفهان- مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: پرونده تراکنش‌های مالی ۷۰ نفر از افرادی که با وجود درآمدهای میلیاردی هیچ‌گونه پیشینه پرداخت مالیات نداشته‌اند تشکیل شده که از سوی مأموران مالیاتی در دست پیگیری است.

شناسایی ۷۰ میلیاردر اصفهانی  که مالیات نمی دادند !

به گزارش قدس آنلاین،  مراد امیری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف شهرضا در محل اداره امور مالیاتی این شهرستان گفت: استان اصفهان تنها استان کشور است که در آن مجوز ادغام مالیات بر ارزش افزوده با مالیات بر عملکرد وجود دارد.

وی با اشاره به ابهامات برخی از اصناف در خصوص مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: در شرایط فعلی ۵۰ درصد از درآمدهای کشور از محل اخذ مالیات بر ارزش افزوده است و به همین علت مجلس شورای اسلامی درآمدی را که ایجاد شده را نمی‌تواند حذف کند.

همچنین سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: در قانون بودجه سال ۹۶ سهم استان اصفهان از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۲ درصد کاهش پیدا کرد که این روند در سال ۹۷ هم دنبال خواهد شد، این در حالی است که با تلاش‌های انجام شده منابع مالی حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به صورت استانی توزیع خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.