فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران همچون هشت سال دفاع مقدس هیچ هراسی از تجهیزات و ماشین‌آلات جنگی دشمن ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، امیردریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به اینکه ما از تجهیزات جنگی دشمن هراس نداریم اظهار داشت: ما با امکاناتی که در اختیار داریم به ویژه عزم و اراده جوانان این توانمندی را داریم که همان تجربه موفقی که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ماشین جنگی دشمن بعثی نشان دادیم اکنون نیز به نمایش بگذاریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: اینکه امروز دشمن نمی‌تواند در برابر ما تعرض کند به دلیل علاقه به ما نیست بلکه جرات آن را ندارد و این وحدت، انسجام، هماهنگی و پشتیبانی رزمندگان از مردم و عزم و اراده جوانان بر هر ماشین جنگی غلبه پیدا می‌کند و ایده و راه ما نیز این است.

وی با بیان اینکه بنابر بیانات مقام معظم رهبری مظهر اقتدار مردم در دریا، نیروی دریایی است، گفت: هرجا که بخواهیم اقتدار مردم را نشان دهیم در آنجا حضور پیدا می‌کنیم و آب‌های آزاد متعلق به تمام ملت‌هاست و ما چون ملتی سرافراز، فرهیخته و دانشمند هستیم حضور در دریای آزاد را وظیفه خود می‌دانیم.

امیر سیاری با اشاره به اینکه علم، دانش و صنعت کشور به‌جایی رسیده که می‌توانیم تجهیزات مورد نیاز را برای حضور در دریای آزاد تأمین کنیم، عنوان کرد: ما پرچم جمهوری اسلامی را در دوردست‌ها به اهتزاز درمی‌آوریم و افتخار می‌کنیم جمهوری اسلامی امروز بین تمام کشورهای دنیا سرافراز است و در دوردست‌ها و جایی که آن‌ها تصور نمی‌کردند حضور داریم و به خار چشم آن‌ها تبدیل شده‌ایم.

وی با اشاره به حضور نیروی دریایی ایران در تنگه باب‌المندب اظهار داشت: اکنون ما نزدیک به ۹ سال به صورت مستمر در باب‌المندب، همان جایی که با ائتلافی نامشروع به‌دنبال این هستند ما در آنجا نباشیم، همیشه حضور داریم زیرا منافع ما در آنجاست و کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ما از آنجا عبور می‌کنند و مورد تعرض دزدان دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تاکنون ۴۲۰۰ فروند کشتی در این تنگه به سلامت عبور کرده‌اند، افزود: دشمنان می‌خواهند ما آنجا نباشیم اما حضور داریم و پرچم ما همچنان در اهتزاز است و از منافع خود دفاع می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.