اهواز_ ۶۴ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار ۹۶۱ میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری برای مددجویان شهرستان دزفول به بهره‌برداری رسید.

ایجاد ۶۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان دزفولی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خوزستان، مسعود رحیمی، مدیر کمیته امداد شهرستان دزفول با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای موثر و کارآمد این نهاد برای خودکفایی مددجویان، ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و پایدار برای خانوارهای نیازمند تحت حمایت است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان ایجادشده است.

وی بابیان اینکه برای اجرای طرح‌های اشتغال ۹۶۱ میلیون هزینه شده است افزود: ۴۰۶ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۵۵۵ میلیون تومان نیز از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.

رحیمی با اعلام اینکه طرح‌های اجراشده شامل پنج طرح کارانگیزی، ۱۲ طرح توان‌افزایی و ۴۷ طرح خودکفایی بوده است گفت:۲۵ طرح از محل اعتبارات کمیته امداد و ۳۹ طرح از محل تسهیلات بانکی تامین اعتبارشده است.

وی ادامه داد: اجرای فرصت‌های شغلی در شش‌ماهه نخست امسال ازنظر تعداد ۱۴ درصد و ازنظر ریالی ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش‌یافته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دزفول بیان کرد: طرح‌های اشتغال با توجه به شرایط اقلیمی استان و ظرفیت‌های شهرستان دزفول در زمینه صنایع‌دستی، کشاورزی و دام‌پروری ایجادشده است.

وی در پایان پایدارسازی مشاغل را از الویت های حوزه اشتغال کمیته امداد بیان کرد و گفت: حضور مشاوران و ناظران در کنار مددجویان و بازدید مستمر کارشناسان فنی از فرصت‌های شغلی ایجادشده تا پایدارسازی شغلی و رسیدن به سوددهی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.