رشت_ مدیرکل کانون استان گیلان ازاهدای دست‌ و دل‌سازه‌های اعضای کانون پرورش فکری استان گیلان به خادمان و زائران کودک و نوجوان کربلای امام حسین علیه‌السلام خبرداد.

دست‌سازه‌های اعضای کانون گیلان به زائران کربلا اهدا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیار ضیائی با اعلام این خبر افزود: در آستانه اربعین سیدالشهداء(ع) و به‌منظور تعمیق باورهای اسلامی و هم‌چنین انتقال هدف‌مند آموزه‌های عاشورایی به مخاطبان، دست‌سازه‌ها و دل‌نوشته‌های کودکان و نوجوانان گیلانی به خادمان و زائران کودک و نوجوان کربلای حسینی اهدا می شود.

وی اضافه‌کرد:  بیش از ۸۵ اثر از مراکز فرهنگی هنری املش، تالش، شفت، منجیل و شاندرمن که با همراهی و نقش‌آفرینی اعضا و مربیان کانون استان گیلان خلق‌شده، به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ارسال می شود تا ضمن اهدا به راهیان کوی حسینی، تصویرگر علاقه‌ی ناتمام اعضا و مربیان کانون گیلان به سرور و سالار شهیدان باشد.
مدیرکل کانون استان گیلان هم‌چنین این آثار را شامل کاردستی، نقاشی و دل‌نوشته عنوان‌کرد که با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدف‌مند کانون و با ذکر مشصات خالق هر اثر برای زائران کودک و نوجوان کربلا ارسال‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.