۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 571478

شیراز- رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عدم صدور حکم شهردار با گذشت بیش از دوماه گفت:مردم نجیب شیراز از ادامه این روند آسیب می بینند و ادامه روند مدیریت شهر به این طریق ممکن نیست.

سردرگمی شهرداری شیراز

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز از وزارت کشور تقاضا کرد تا نسبت به حکم شهردار اهتمام ورزد. 

سولماز دهقانی با بیان اینکه اکنون بیش از دو ماه از تودیع شهردار پیشین می گذرد و نظر به عدم صدور حکم شهردار منتخب از سوی وزارت کشور، شهر شیراز با سرپرست اداره میگردد اظهار داشت:ضمن تشکر از سرپرست محترم در قبول مسئولیت ادامه روند مدیریت شهر به این طریق ممکن نیست و مردم نجیب شیراز از ادامه این روند آسیب میبینند. 

وی افزود: بلاتکلیفی و عدم پیگیری جدی پروژه ها،محقق نشدن درآمدهای پیش بینی شده تاخیر در پرداخت حق الزحمه نیروهای شهرداری و مسائلی از این دست زیبنده شهرداری و مسائلی از این دست زیبنده شهرداری و کلان شهر شیراز نیست واکنون که سه هفته از دومین انتخاب نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز میگذرد از وزارت کشور تقاضا داریم نسبت به صدور حکم شهردار شیراز اهتمام ویژه ورزد. 

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز شورای اسلامی شهر شیراز در گوشه ای از سخنان خود در خصوص صنعت گردشگری با بیان این که افق و چشم انداز توسعه شهر شیراز گردشگری است عنوان کرد:شیراز از اکثر ظرفیت های صنعت توریسم بهره مند است. استان فارس به مرکزیت شهر شیراز حدود یک سوم آثار ثبت شده در سازمان میراث فرهنگی را در خود جای داده است مشاهیر متعددی در شیراز آرمیده اند که آن را به شهر هزار مزار ملقب کرده اند و در حوزه پزشکی و درمانی شیراز با برخورداری از زیر ساخت های مناسب و نیروی انسانی متخصص یکی از مقاصد عمده گردشگران در این حوزه و پنجمین شهر دنیا در زمینه پیوند اعضاست و دهها مثال و شاهد دیگر که در این مقال نمی گنجد. 

وی بیان داشت تشکیل کمیسیون گردشگری و زیارت در شورای اسلامی شهر شیراز در دوره قبل اگر چه نوید اهتمام تصمیم سازان شهر به رونق صنعت توریسم داده اما به علت کمبود نگاه فرهنگ محور در دوره پیشین شورا و رسیدگی به کاستی های عمرانی مسئله گردشگری در شهرداری مهجور مانده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.