کرج –استاندار البرز با بیان اینکه فعالان رسانه ای واهالی مطبوعات قشری زحمتکش هستند گفت:این بخش مشکلاتی دارد که باید در جهت حل آن حمایت لازم از سوی مسئولان امر صورت بگیرد.

حمایت لازم برای حل مشکل مطبوعات البرز شکل گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی بعداز ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه موفق در کنار رسانه ها و مطبوعات تاثیر به سزایی در نقش آفرینی اقتصاد مقاومتی دارند.

 وی افزود: جامعه ای که  در بخش های مختلف در بحث توسعه اقتصادی وشاخص های اجتماعی ، درآمد سالانه، نحوه  توزیع در همه شاخص های توسعه  ابزارهای لازم را داشته و پویا باشد بدون حضور مطبوعات و رسانه های اندیشه محور موفق نخواهند بود.

محمدعلی نجفی با اشاره به نقش پررنگ مطبوعات در میان شاخص های توسعه یافتگی جامعه گفت: یک جامعه با ترکیب مشخص و ساختارهای اجتماعی پویا در کنار سایر رسانه ها موفق خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز  با اشاره به اینکه  مطبوعات از نظر تقویت نیروهای انسانی و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند باید مورد توجه قرار گیرد گفت: این قشر زحمت کش را باید حمایت کرد.

استاندار البرز گفت: البرز جز استان هایی است که در این بخش سرآمد سایر استان های کشور است و فعالیتی چشمگیر در حوزه رسانه ای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.