زاهدان- سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: متخلف حمل ۶۱ نفر شتر قاچاق در شهرستان سراوان علاوه بر ضبط شترهای مکشوفه به پرداخت یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

محکومیت میلیاردی قاچاقچی شتر در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، محمدحسین اشرفی اظهار داشت: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان سراوان با توجه به اخبار واصله و در راستای مبارزه با قاچاق احشام تعداد ۶۱ نفر شتر مشکوک به قاچاق را کشف و پرونده را جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان استعلام در مورد سوابق بهداشتی، احراز قاچاق و ارزش‌گذاری صورت گرفت و مجوز تحویل دام‌های مشکوک به قاچاق به اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز صادر شد.

وی بیان کرد: شعبه صادر کننده رأی پس از بررسی لازم طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مستندات موجود در پرونده و نحوه کشف و اظهارات متهم، تخلف مباشرت در قاچاق کالا را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط شترهای مکشوفه به پرداخت یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.