۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 571629

رسانه معتبر ایتالیایی از ترک احتمالی تیم ورونا توسط لژیونر ایرانی خبر داد.

لژیونر ایرانی تیم ورونا را ترک خواهد کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، این روزها خبرهای خوبی از شرایط محمدجواد معنوی‌نژاد، ستاره جوان و آینده‌دار والیبال ایران به گوش نمی‌رسد. زمزمه‌های جدایی او از ورونا و بی‌اخلاقی مدیر برنامه‌هایش در رسانه‌ها منتشر شده، هرچند که این بازیکن خودش در برخی محافل غیررسمی از این اتفاقات ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

امروز گازتا، یکی از رسانه‌های معتبر ایتالیایی مطلبی را با تیتر «معنوی‌نژاد ورونا را ترک خواهد کرد؟» درمورد شرایط دریافت کننده ایرانی تیم ورونای ایتالیا نوشته که در آن آمده است: «محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت کننده ایران از تابستان امسال تهران را ترک کرد و به تیم ورونا پیوست و به عنوان یک خرید خوب محسوب شد تا به باشگاه ایتالیایی کمک کند، اما تا به امروز او بسیار کم در ترکیب تیمش قرار گرفته است.

ضمن اینکه او باید در جام باشگاه‌های جهان برای تیم بانک سرمایه، باشگاه ایرانی بازی کند، اما نکته اینجا است که این بازیکن فعلاً تنها برای رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان قرار است ورونا را ترک کند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به عدم استفاده نیکولا گربیچ از ستاره جوان ایران آیا این بازیکن تا پایان فصل در ایتالیا می‌ماند یا تصمیم دیگری خواهد گرفت؟»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.