قزوین- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قزوین گفت: مالیات بر ارزش افزوده برای تعاونی های مصرف به صورت عمومی محدود شده است.

 مالیات بر ارزش افزوده برای تعاونی های مصرف به صورت عمومی محدود شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی صبح سه شنبه استان قزوین در سالن جلسات استانداری این استان اظهار داشت: اقدامات مناسبی در بخش صنعت برخی استان ها از جمله منطقه بوئین‌زهرا استان قزوین انجام شده است که البته این استان ظرفیت های قابل توجهی را در صنعت به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: مسائل و مشکلات موجود تعاونی ها باید در کشور حل شود و در برخی از استان ها (از جمله استان قزوین) شاهد کاهش تعاونی های مصرف تعاونی هستیم که از مهم ترین دلایل آن می توان به  کم توجهی، کم‌دقتی و اعمال مالیات خلاف قانون در این استان اشاره کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از مسؤولان استان قزوین به ویژه استاندار انتظار داریم تا توجه و اهتمام ویژه ای نسبت به مناطق این استان از جمله شهرستان بویین زهرا داشته باشند.

ربیعی یادآور شد: مالیات بر ارزش افزوده برای تعاونی های مصرف به صورت عمومی محدود شده و فروش  ۷۰ درصدی ناعادلانه در تعاونی‌های مصرف کارگران استان قزوین صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اقدامات مناسبی باید در حوزه رفع موضوعات و مشکلات اجتماعی و معلولان انجام شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: استان قزوین با دارا بودن شهرک های صنعتی از جمله شهر صنعتی لیا و شهرک صنعتی بویین زهرا ظرفیت مناسبی را در این حوزه شامل می شود که باید کانون های اشتغال فعال شود و دلایل تعطیلی مورد بررسی قرار بگیرد چراکه شهرک صنعتی بویین زهرا غیر فعال و تعطیل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.