قزوین- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: آتشی که از چند روز گذشته در منطقه طارم سفلی شکل گرفته بود، در حال حاضر مهار شده است.

آتش در منطقه طارم سفلی مهار شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر اسداللهی اظهار داشت: آتش سوزی در منطقه حسین آباد منطقه طارم سفلی در ساعات اولیه شب شنبه، ششم آبان ماه سال جاری اتفاق افتاد که در همان شب چند گروه نیروی امدادی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین به منطقه حادثه اعزام شدند و با همکاری نیروهای محله نیز تلاش برای مهار آتش صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آتش منطقه مهار شده است، افزود: تلاش نیروها تا روز یکشنبه هفتم آبان ماه ادامه داشت چراکه وزش باد شدید در منطقه مهار آتش را سخت کرده بود که وجود چنین شرایطی موجب ادامه آتش سوزی در منطقه تا عصر روز گذشته (هشتم آبان ماه) شده بود و در حال حاضر مشکلی در منطقه وجود ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین محدوده علملیاتی آتش سوزی منطقه طارم سفلی را 150 هکتار عنوان و تصریح کرد: بیشترین تلاش ها برای مهار آتش، توسط نیروهای امدادی صورت گرفت.

اسداللهی عنوان کرد: طی سال جاری، عملیات مختلفی در استان قزوین در حوزه مهار حریق انجام شده که بخش عمده ای از این آتش سوزی مربوط به حاشیه راه ها و جاده ها بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.