عبدالحسین مختاباد هنرمند عرصه موسیقی و عضو سابق شورای شهر تهران در بازدید از روزنامه قدس درخصوص ارزیابی‌اش از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی را داشته است.

نمایشگاه مطبوعات باید در همه کشور برگزار شود

قدس آنلاین: عبدالحسین مختاباد هنرمند عرصه موسیقی و عضو سابق شورای شهر تهران در بازدید از روزنامه قدس درخصوص ارزیابی‌اش از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی را داشته است، پیشنهاد بنده این بود که نمایشگاه مطبوعات در شهرهای مختلف اجرا شود و این روند در باید کم کم اجرایی شود که مخاطبان مطبوعات در همه کشور با مخاطبانشان همراه شوند. از طرف دیگر باید کاری کرد که مطبوعات نیز از جهت اقتصادی خودکفا شوند.

وی در فعالیت‌های هنری خود یادآور شد: متأسفانه این روزها موسیقی دچارمشکل شده است و ما هم زیاد توان کار را در این برهه را نمی توانیم داشته باشیم.  وی درخصوص ارزیابی‌اش از عملکرد روزنامه قدس گفت: این روزنامه بحمدالله پرتوان است و امیدوارم که همین روند ادامه داشته باشد و انتظار ما این است که این روزنامه فعالیت‌های چشمگیری بخصوص در حوزه هنر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.