مدافع تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد این تیم شرایط حضور در آسیا را ندارد.

محسن بنگر: تیم ما حتی گرمگن هم ندارد/ با این وضعیت چگونه در آسیا حاضر شویم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های استقلال و نفت در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید. محسن بنگر پس از این دیدار درباره شعارهای هواداران استقلال علیه او اظهار کرد: این مسائل وقتی کمیته انضباطی برخورد نمی‌کند عادی است. این برد مبارک استقلالی‌ها باشد. آن‌ها خیلی بهتر از ما بازی کردند.

او درباره درگیری با فرشید اسماعیلی گفت: این اتفاق در شرایط بازی اتفاق افتاد و عادی بود. درگیری خاصی نبود ولی باعث شد که تماشاگران به من لطف داشته باشند و هر چه خواستند به من گفتند.

بازیکن نفت با بیان اینکه "حالی نداریم که آینده‌ای داشته باشیم" درباره شرایط باشگاه نفت تصریح کرد: با این شرایط نمی‌توانیم در آسیا حضور داشته باشیم. باید شرایط برای ما خیلی بهتر شود. نمی‌دانم آن‌ها می‌دانند آسیا چه خبر است یا نه؟ ما گرمکن نداریم. این آقا هم گناهی ندارد چون صاحب تیم نیست. امیدوارم شرکت نفت زودتر وضعیت نفت را مشخص کند.

بنگر درباره اینکه گفته می‌شود پول غذای بازیکنان نفت را او می‌دهد و لغو اردوی این تیم درست شب قبل از بازی گفت: نه من پول غذا را پرداخت نکردم و باشگاه پول آن‌ را پرداخت کرده‌است. درباره اردو هم باید از مربیان و کادر فنی بپرسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.