زنجان- استاندار زنجان گفت: اتلاف زمان برای صدور مجوز سرمایه گذاری با روح اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

روندطولانی صدورمجوز سرمایه گذاری باروح اقتصاد مقاومتی سازگار نیست

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله درویش امیری ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری، با بیان اینکه اجتماع عظیم مسلمانان در اربعین سالار شهیدان باید جلوه مردمی داشته باشد، افزود: روح عزاداری و مردمی نباید تحت تاثیر مسائل دیگر قرار گیرد و پیاده روی باشکوه اربعین حرکتی معرفتی، معنوی، حسینی، کربلایی و عاشورایی است و این فضا باید در این حرکت حفظ شود.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی با ستاد اربعین در استان زنجان، ادامه داد: خدمات به زائران در موکب های استان که در مسیر راهپیمایی مستقر هستند، ارائه می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید روح مردمی در برگزاری حرکت عظیم پیاده روی اربعین حاکم باشد، ادامه داد:  دولت جمهوری اسلامی تا مرز ایران و عراق مسئول اعزام زائران به کشور عراق است و باید زائران توجیه شوند که در آنطرف مرز تابع ضوابط و مقررات عراق هستیم.

استاندار زنجان گفت:  هیچ فردی حق ورود به خاک عراق بدون گذرنامه و ویزا را ندارد و  باید شهروندان در این زمینه توجیه شوند تا پس از خروج از خاک ایران دچار مشکل نشوند.

درویش امیری با بیان اینکه اتلاف زمان برای صدور مجوز سرمایه گذاری با روح اقتصاد مقاومتی سازگار نیست، ادامه داد: همه مدیران استان باید برنامه ریزی جامع و هدفمند برای تحقق اهداف اقصاد مقاومتی داشته باشند تا اهداف محقق شود.

وی با بیان اینکه باید مدیران از ظرفیت بودجه کشوری استفاده کنند، افزود: امکان پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان وجود ندارد چرا که این بدهی‌ها به پروژه‌های ملی مربوط است.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید برای جذب سرمایه  گذار تمام زیر ساختها فراهم شود، افزود: طولانی شدن فرآیند صدور مجوز، پروانه‌ها و موافقت‌نامه‌های اصولی به دلیل کم کاری کارشناس یک دستگاه روی می‌دهد و این خوب نیست و سرمایه گذار در استان دیگری سرمایه گذاری می کند.

درویش امیری با بیان اینکه  در بودجه سال ۹۶ خروجی تاثیرگذاری از دستگاه‌ها دیده نشده است، افزود: درشش ماهه سالجاری صادرات استان زنجان از مبدا تولید ۸۶ درصد نسبت به مدت  مشابه سال گذشته رشد داشته و همچنین صادرات از گمرک استان هم ۳۵ درصد رشد دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.