گیلان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه وزش باد شدید به شبکه توزیع برق استان خساراتی وارد کرد، گفت: میزان خسارات ناشی از وزش باد شدید شب گذشته به شبکه توزیع برق استان گیلان در حال بررسی و جمع‌بندی است.

وزش باد شدید به شبکه توزیع برق استان گیلان خسارت وارد کرد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از توزیع برق ،جمشید طالبی با اشاره به اینکه شب گذشته وزش باد شدید در استان گیلان خساراتی موردی به شبکه توزیع برق استان وارد کرده است اظهار داشت: شب گذشته استان گیلان شاهد وزش باد بسیار شدیدی در برخی از مناطق استان بود.

وی با تاکید بر اینکه وزش شدید باد مشکلاتی را در حوزه شبکه برق شهرستان‌های آستارا، تالش و صومعه سرا پدید آورد خاطرنشان کرد: قسمت عمده‌ای از روستاهای شهرستان‌های مذکور به‌دلیل وزش این باد شب گذشته با خاموشی مواجه بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اینکه شب گذشته در شهر رشت به‌دلیل وزش شدید باد با خاموشی‌های موردی مواجه بودیم تصریح کرد: عمده خاموشی‌های مذکور در بخش سنگر و امور دو رشت بوده است.

ظالبی دلیل عمده خاموشی‌های شب گذشته در مناطق مختلف استان گیلان را به‌دلیل وزش شدید باد و سقوط شاخه درختان بر شبکه برق عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تمامی خاموشی‌های ناشی از وزش باد در حوزه فشار متوسط شبکه توزیع برق استان گیلان برطرف شده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه خاموشی‌های موردی ناشی از پارگی سیم‌ها در معابر و کوچه‌ها از سوی اکیپ‌های عملیاتی در حال برطرف شدن است افزود: خسارات ناشی از وزش باد شدید شب گذشته به شبکه توزیع برق استان گیلان در حال بررسی و جمع‌بندی است.

وی با اشاره به اینکه طبق هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان گیلان تمامی اکیپ‌های عملیاتی شبکه توزیع برق گیلان شب گذشته به حالت آماده باش بودند گفت: با اقدامات به‌موقع و تلاش ویژه اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق گیلان خاموشی‌های ناشی از وزش باد در استان گیلان برطرف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.