ایلام- رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در نقاط حادثه خیز استان، ۵۰ ایستگاه پلیس مستقر شده است.

۵۰ ایستگاه پلیس در نقاط حادثه خیز ایلام مستقر شده است

رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه هر لحظه بر ترافیک جاده های ایلام افزوده می شود، اظهارداشت: ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان ایلام روان است و با توجه به اینکه اکثر زائران، مرز مهران را به خاطر امنیت و نزدیکی به کربلا انتخاب می کنند، تردد در مسیرهای مواصلاتی استان هر لحظه در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور فعالی دارد، افزود: برای کنترل و روان سازی ترافیک، ۵۰ ایستگاه پلیس در نقاط حادثه خیز استان مستقر شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام به کنترل جاده های استان با استفاده از دوربین های ثبت تخلفات و پایش لحظه ای اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از تمامی رانندگان، همشهریان، زائران و دستگاه های مختلف تقاضا داریم که با پلیس برای ایجاد نظم و امنیت همکاری لازم را داشته باشند.

رضا همتی زاده با اشاره به احتمال یک طرفه شدن مسیرهای منتهی به مهران در روزهای آینده، بیان داشت: در صورت یک طرفه شدن، مسیر مهران – ایلام – کرمانشاه بعنوان مسیر برگشت زوار و مسیر ایلام – ملکشاهی – بانرحمان بعنوان مسیر رفت برای زائران و ساکنین این مناطق در نظر گرفته شده ضمن اینکه مسیر ماربره – صالح آباد نیز برای تسهیل در تردد، آماده شده است.

وی با فراخواندن رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، یادآور شد: توصیه می شود کلیه رانندگان با توجه به عدم یکنواختی مسیر ایلام – مهران با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با تنظیم زمان رانندگی، در زمان خستگی و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند و از سرعت نابجا و سبقت غیرمجاز بعلت ترافیک بالای جاده های ایلام خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.