با جدیدترین برنامه های هیسپان، آی فیلم و پرس تی وی در خدمت شما هستیم. حمید فرخ نژاد با سینمایی «شب واقعه» به هیسپان تی وی می رود و برنامه خارج از کادر آی فیلم میهان «حسین زندباف» از تدوینگران به نام سینماست. امید روحانی با کافه فیلم از ابوالقاسم طالبی و «عروس افغان»ش پذیرایی می کند و پرس تی وی برنامه «یک سوال ساده» با اجرای «اوپیک» عضو سابق پارلمان انگلیس را به روی آنتن می برد.

 سینمایی هیسپان این بار «شب واقعه»/خارج از کادر آی فیلم و «حسین زندباف»/کافه فیلم آی فیلم میهمان «عروس افغان» ابوالقاسم طالبی/و برنامه «یک سوال ساده» پرس تی وی

حمید فرخ نژاد در هیسپان تی وی

«شب واقعه» برای اسپانیایی زبان ها پخش می شود

حمید فرخ نژاد با فیلم سینمایی «شب واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی، میهمان شنبه سینمایی شبکه اسپانیایی زبان هیسپان است.

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، فیلم سینمایی «شب واقعه» محصول سال ۱۳۸۷، به کارگردانی شهرام اسدی، شامگاه شنبه ۱۳آبان از آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی­وی پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «شب واقعه» داستان دریا قلی سورانی (با بازی حمید فرخ نژاد) را روایت می کند که چهل روز بعد از آغاز جنگ ایران و عراق، پس از آن که خانواده اش را از شهر آبادان راهی می‌کند، به اوراق فروشی خود در حاشیه بهمن شیر برمی گردد و با ماجراهایی روبرو می‌شود...

 حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی، باران کوثری، حبیب دهقان نسب و آتش تقی پور از بازیگران اصلی «شب واقعه» هستند. تمام فیلم­های سینمایی ایرانی پخش شده از این شبکه، به سفارش دفاتر هیسپان تی‌وی در اسپانیا و مکزیک،   توسط دوبلورهای اسپانیایی زبان دوبله و برای پخش آماده می­شوند. فیلم­های سینمایی ایرانی که هر شنبه از این شبکه پخش می­شوند، طرفداران بسیاری در میان مخاطبان هدف هیسپان تی­وی دارند.

فیلم سینمایی «شب واقعه»، ساعت ۲۳:۳۰ )به وقت تهران( شنبه ۱۳ آبان ماه به روی آنتن رفته و بازپخش آن ساعت ۱۳:۳۰ به روی آنتن می رود.

  «خارج از کادر» با حسین زندباف در قاب آی‌فیلم

برنامه «خارج از کادر» که جمعه شب‌ها روی آنتن آی‌فیلم قرار می‌گیرد، این هفته میزبان یکی از تدوینگرهای شاخص سینمای ایران شده‌است.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، «خارج از کادر» به تهیه کنندگی عاطفه خالدی و کارگردانی فروزان جلالی به سراغ حسین زندباف می‌رود و با او گفت‌وگویی خارج از کادر همیشگی خواهد داشت.

حسین زندباف کارگردان، تهیه‌کننده و تدوینگر اهل ایران است. او در ۲۴ فروردین۱۳۲۵ در ساری به دنیا آمده و فعالیت در سینما را سال ۱۳۵۰ با دستیاری کارگردان آغاز کرده است.

زندباف دستیاری کارگردان را با فیلم‌هایی نظیر مأموریت(۱۳۶۵)، معما(۱۳۶۵)، مرگ سفید(۱۳۶۲) و دست شیطان(۱۶۰) تجربه کرده است.

وی همچنین تهیه کنندگی فیلم‌هایی نظیر زبان مادری، شب‌های روشن، ایستگاه متروک، از کنار هم می‌گذریم، شب‌های تهران، مومیایی۳، روانی، شمارش معکوس، راز مینا و سفر را برعهده داشته است.

نام حسین زندباف به عنوان تدوینگر در فیلم‌های سینمایی بسیاری به چشم می‌خورد که تعدادی از این فیلم‌ها عبارت‌اند از:  تلفن همراه رئیس جمهور (۱۳۹۰)، دل شکسته(۱۳۸۷)، همیشه پاییک زن در میان است(۱۳۸۶)، خوابگاه دختران(۱۳۸۳)، رؤیای سینما (۱۳۹۰)، زبان مادری(۱۳۸۹)، از کرخه تا راین(۱۳۷۱)، بوی پیراهن یوسف(۱۳۷۴)، دختر شیرینی فروش( ۱۳۸۰) و کلاه‌قرمزی و سروناز(۱۳۸۱).

برنامه «خارج از کادر» ۱۲آبان جمعه شب ساعت ۲۲:۳۰ از آی فیلم پخش می‌شود و  بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز شنبه و ۲۲:۳۰ دوشنبه روی آنتن خواهد رفت.

با اجرای امید روحانی در «کافه فیلم»

ابوالقاسم طالبی و «عروس افغان» اش در آی فیلم

امید روحانی و ابوالقاسم طالبی، پنجشنبه این هفته در برنامه کافه فیلم، به گفت و گو در باره فیلم سینمایی «عروس افغان» می نشینند. شبکه آی‌فیلم که آخر هفته‌ها فیلم سینمایی برای مخاطبانش پخش می‌کند، این هفته فیلم‌ سینمایی  «عروس افغان» را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، این شبکه پنج‌شنبه، جمعه و شنبه شب‌ها به ترتیب برای مخاطبانش در داخل ایران و در آن سوی مرزها یک فیلم سینمایی را از کانال‌های فارسی، عربی و انگلیسی به نمایش می‌گذارد.

بر اساس این گزارش، شبکه آی فیلم پنج‌شنبه شب‌ها فیلم سینمایی ایرانی برای مخاطبانش نمایش می‌دهد و پس از آن در برنامه کافه‌فیلم، امیدروحانی با کارگردان اثر به نقد و بررسی اثر می‌پردازند. این هفته میهمان روحانی در استودیوی کافه فیلم، ابوالقاسم طالبی است که در باره فیلمی که از جمله تولیدات شبکه جهانی سحر است، به بحث و تبادل نظر می پردازند.

«عروس افغان» به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی، پنج‌شنبه ۱۱ آبان رأس ساعت۲۱:۰۰ روی‌آنتن قرارمی‌گیرد و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهدبود. این فیلم در سال ۱۳۸۲ به تهیه‌کنندگی علیرضا مزینانی تهیه شده‌است.

«عروس افغان» قصه جوان افغانستانی به نام «گل محمد» است که برای تهیه شیربهای دختری که سخت به او دلبسته است، به پاکستان می‌رود و در آنجا به کارهای مختلفی چون روزنامه فروشی، جاروکشی و... مشغول می‌شود. گل محمد زمانی به افغانستان بر می‌گردد که رژیم طالبان عوض شده و به او خبرمی‌دهند که در غیاب او، دختر مورد نظرش ازدواج کرده است، اما ...

حسین یاری، نورا هاشمی، افشین زارعی، گلاب آدینه، محسن حسینی، رضا اسکندری، کاظم محمدی و ... در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لمبیت اوپیک در شبکه پرس تی وی؛

«یک سؤال ساده» با اجرای عضو سابق پارلمان انگلیس

«یک سؤال ساده» (A Simple Question) عنوان برنامه ای هفتگی است که با اجرای روزنامه نگار انگلیسی و عضو سابق پارلمان این کشور روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی احمد کابالو و با اجرای لمبیت اوپیک در لندن تولید می شود و مسائل مهم و پیچیده دنیا را با نگاهی متفاوت و با طرح یک سؤال ساده در هر بخش از برنامه مورد بحث و بررسی قرار می دهد. با این کار یک سؤال ساده در ذهن مخاطب ایجاد می شود و به راحتی یک موضوع به ظاهر پیچیده برای عموم مردم قابل هضم می شود. ممکن است مصاحبه های مردمی بنا به سوال و موضوع برنامه در کشورهای مختلف ضبط شوند. با این حال برنامه به صورت پایه ای در لندن تولید می شود.  

در این برنامه پس از طرح سوال مرتبط با موضوع، نظرات مردم در قالب مصاحبه های خیابانی مطرح می شود. در لابلای پاسخ های متنوع مردم ۲ یا ۳ کارشناس نیز در طول برنامه پاسخ های عمیق تری به همان پرسش ها می دهند.

لمبیت اوپیک از سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۱۰ در پارلمان انگلیس حضور داشته است. وی علاوه بر تألیف کتاب، دستی نیز در طنزپردازی دارد.

«یک سؤال ساده» شنبه ها ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۰:۰۰، دوشنبه ساعت ۰۵:۰۰ و ۲۳:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۲:۰۰ به روی آنتن می رود.

منبع: پرس تی وی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.