شهرکرد-دومین سوگواره سراسری هنرهای عاشورایی روز چهارشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان سوگواره هنرهای عاشورایی در شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم گفت: در این سوگواره بیش از یک هزار و ۴۶۰ اثر از هنرمندان ۲۰ استان کشور  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مجتبی بیگی افزود: هنرمندان آثار خود را با موضوع پیاده روی اربعین حسینی، نماز ظهر عاشورا، آیین های عزاداری و نوع عزاداری هیات های مذهبی ارائه کردند که از مجموع آثار ارائه شده یک هزار و ۳۷۰ اثر در بخش عکس و ۹۰ اثر در بخش پوستر بوده است. 

بیگی خاطر نشان کرد: داوری این دوره سوگواره عاشورایی در دو مرحله انجام شد و ۶۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند. 
مسئول بسیج هنرمندان استان گفت: برگزاری این جشنواره‌ها به هنرمندان ما کمک می‌کند تا با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شده و در آثار بعدی خود از این نکات استفاده کنند. 

به گزارش قدس آنلاین،در بخش عکس: امین رضایی از خمینی شهر رتبه برتر، مجید خالقی مقدم از خلخال رتبه دوم، و احمد تاجی و مسعود غلامی به صورت مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش پوستر نیز هیات داوران، جایزه اول سوگواره را به پدرام فرخ نیا اهدا کرد و جایزه رتبه دوم به جلال صابری از مشهد مقدس و جایزه سوم به محمد رسول عسگری از شهرکرد اهدا شد.

شایان ذکر است،از احسان جزینی، اردلان حسنعلی‌زاده، فائزه کابلی، کیوان جعفری، نیلوفر رخشان، احمد ریاحی، میثم اسدی اردلی در بخش عکس و الهام جهانفرد و فاطمه السادات موسوی در بخش پوستر تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.