قزوین- استاندار قزوین گفت: دستگاه های نظارتی و بازرسی چشم و گوش نظام است.

 دستگاه های نظارتی و بازرسی چشم و گوش نظام هستند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم ظهر روز چهارشنبه معارفه بازرس جدید استان قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری کل این استان برگزار شد با اشاره به ضرورت و نقش شوراها و دستگاه های نظارتی، اظهار داشت: این دستگاه ها می تواند به عنوان راهنما و مشاور سایر دستگاه ها در ارائه تذکرات باشد؛ به عبار دیگر دیکته نانوشته، اشتباه و غلط ندارد و در اجرا به طور حتم مشکلاتی ایجاد می شود که با حضور حضور دستگاه بازرسی باید با دادن راهنمایی و مشورت تخصصی از بروز تخلف ممانعت کرد.

وی با بیان اینکه کاراجرایی به دلیل فعالیت روزانه مدیران بسیارحساس است و امکان اشتباه در آن وجود دارد، افزود: همکاری متقابل بین دستگاه ها رضایت مردم را به همراه دارد.

استاندار قزوین، دستگاههای نظارتی و بازرسی را چشم و گوش نظام عنوان کرد و گفت: مسؤولان این ارگان ها با تذکر به موقع می توانند از تخلف دستگاهها جلوگیری کنند.

زاهدی به اولویت ها و ارزش های مهم در ارگان های اداری و نظارتی اشاره کرد و افزود: توجه به سلامت اداری، پاک دستی و پاک چشمی در ادارات برای ما بسیار مهم است و نقش دستگاههای نظارتی در تحقق آن برجسته است.

وی مطرح کرد: در انجام فعالیت های روزمره احتمال خطا در کارهای اجرایی وجود دارد و باید اقدام مناسب را در حوزه عدم انحراف از مسیرقانونی را انجام داد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: یکی از عوامل کاهش مشکلات، ایجاد ارتباط صمیمی و مناسب مدیران دستگاههای اجرایی با بازرسان و ناظران است که این امر را باید در ارگان های دولتی اجرای کنیم.

زاهدی بیان کرد: ایجاد شورای دستگاههای نظارتی در استان قزوین می تواند به بهبود فضای کاری، کاهش مشکلات و تخلف نیز منجر شود.

وی تشریح کرد: تمام مدیران دستگاههای اجرایی در سایر دستگاه های نظارتی و بازرسی باید در مسیر قانون حرکت کنند تا مشکلات مردم حل شود تا آنها نتیجه خدمات مسؤولان را در استان قزوین مشاهده کنند.

گفتنی است در این مراسم مسؤولان کشوری از جمله قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مسؤولان استانی حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.