به گفته مدیرعامل پست در حالی که این شرکت در سال جاری حدود ۱۱ درصد افزایش دستمزد نیروها و ۱۵ درصد افزایش قیمت سایر خدمات را داشته است اما هیچ افزایش تعرفه‌ای در خدمات خود نداشته و این افزایش را از محل هوشمندسازی خدمات جبران کرده است.

مدیرعامل پست افزایش قیمت خدمات را تکذیب کرد

قدس آنلاین- مدیرعامل شرکت ملی پست هرگونه افزایش قیمت خدمات پستی را تا پایان امسال تکذیب کرد.

حسین مهری در غرفه قدس به خبرنگار ما گفت: با حرکت به سمت دیجیتالی سازی و هوشمندسازی خدمات پست، شهروندان از هر نقطه‌ای و در هر زمانی میتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی ادامه داد: خدمات باید سه ویژگی سهولت دسترسی، قیمت مناسب و شفافیت اطلاعات را داشته باشند تا نظر مردم را تأمین کنند که خوشبختانه این سه ویژگی با هوشمندسازی خدمات پستی، محقق می‌شود.

به گفته مدیرعامل پست در حالی که این شرکت در سال جاری حدود ۱۱ درصد افزایش دستمزد نیروها و ۱۵ درصد افزایش قیمت سایر خدمات را داشته است اما هیچ افزایش تعرفه‌ای در خدمات خود نداشته و این افزایش را از محل هوشمندسازی خدمات جبران کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.