مهدی سالم مدیر شبکه امید در بازدید از غرفه روزنامه قدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، درخصوص نمایشگاه مطبوعات گفت:نمایشگاه مطبوعات همه ساله به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور برگزار می‌شود و امسال هم بحمدالله خیلی خوب درحال برگزاری است.

روزنامه قدس فعالیت‌های خوبی را در حوزه نوجوانان انجام می‌دهد

مهدی سالم مدیر شبکه امید در بازدید از غرفه روزنامه قدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، درخصوص نمایشگاه مطبوعات گفت:نمایشگاه مطبوعات همه ساله به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور برگزار می‌شود و امسال هم بحمدالله خیلی خوب درحال برگزاری است.امسال از آن التهاب‌های سیاسی سال‌های قبل در نمایشگاه خبری نیست.

مدیر شبکه اختصاصی نوجوانان با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به مطبوعات و رسانه داشته باشیم، گفت: در عرصه نوجوان به این موضوع کم پرداخته شده است که باید این خلأ برطرف شود و شاهد اتفاقات خوبی درخصوص توجه نوجوانان به رسانه‌ها و مطبوعات باشیم البته مجموعه آستان قدس رضوی و همین طور روزنامه قدس فعالیت‌های خوبی را در این عرصه انجام می‌دهند.

وی درباره عملکرد شبکه امید اظهار داشت: طبیعتاً هیچ کاری بدون مشکل نیست. درحال حاضرهم بازخوردهای خوبی در این زمینه شاهدیم. 88 روز از راه اندازی شبکه می‌گذرد و این شبکه کم‌تر از یک فصل از فعالیتش گذشته است که به لطف خدا برنامه‌های شبکه به خوبی پیش رفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.