قزوین_ پیکر مطهر شهید حسین فلاح ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۱۴ آبان ماه سال جاری وارد استان قزوین شود و مورد استقبال مردم شهیدپرور، مسوولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی قرار می گیرد.

مردم قزوین به استقبال شهید فلاح می‌روند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، جلسه‌ی هماهنگی برگزاری مراسم استقبال و تشییع شهید حسین فلاح از شهدای تازه تفحص شده‌ی دوران دفاع مقدس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، پیکر مطهر شهید حسین فلاح ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۱۴ آبان ماه سال جاری وارد استان قزوین شود و از مقابل صدا و سیمای مرکز قزوین واقع در بلوار حضرت امام خمینی(س)  مورد استقبال مردم شهیدپرور، مسوولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی قرار بگیرد.

بعد از این استقبال، پیکر مطهر شهید فلاح به زادگاهش، روستای عمقین از توابع طارم سفلی منتقل و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر از ساعت ۱۴ همان روز در روستای عمقین برگزار می‌شود.

گفتنی است، شهید حسین فلاح بیستم تیر ماه ۱۳۴۸ در روستای عمقین از توابع طارم سفلی استان قزوین به دنیا آمد و به عنوان سرباز وظیفه ژاندارمری به جبهه اعزام شد.

این شهید در بیست و یکم تیر ماه ۱۳۶۷ در سن ۱۹ سالگی در تک دشمن در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت رسید؛ پیکرش مدت‌ها در منطقه به جا مانده بود که در سال جاری توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.