زاهدان-معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت : هفت نقطه برای احداث یادمان و یاد بود شهدا در سطح استان در نظر گفته شده است.

انتخاب هفت نقطه برای احداث یادمان شهدا در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری؛ علی اصغر جمشید نژاد ظهر امروز در نشست هیئت امناء بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در استانداری تشکیل شد با بیان اینکه ارج نهادن به ارزش های دفاع مقدس و مقام شامخ شهدا ضروری است، اظهار داشت :تعظیم و بزرگداشت ارزش های دینی و منزلت شهدا از تاکیدات قرآن کریم است که همواره بایستی مد نظر مسئولین باشد.

وی ادامه داد:بخش اعظمی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون شهدا و ۸ سال دفاع مقدس است که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به حساب می آید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه ۷ نقطه پیشنهادی برای احداث یادمان ها و یادبود شهداء در سطح استان پیشنهاد شده است گفت : این یادمان ها در محور میرجاوه به زاهدان ، مسیر زاهدان به نصرت آباد منطقه تل سیاه ، محور نصرت آباد به طرف بم ، مسیر مواصلاتی خاش به ایرانشهر و خاش به سراوان ،یادمان شهداء تاسوعا حسینی چابهار و یادمان شهدا بلوار ثارالله زاهدان احداث خواهند شد.

جمشید نژاد همچنین در چاپ چندین عنوان کتاب در خصوص شهداء خبر داد و گفت : از مهمترین عناوین این کتب ، کتاب دایره المعارف شهدا است که پس از گرد آوری اسناد مربوط با مشارکت فرمانداری های استان چاپ و منتشر می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.