بجنورد- طی پیامی از سوی محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی،آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد ازهمه اقشار مردم ومسئولان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آمد.

اقشار مردم ومسئولان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم آبان یادآور رشادت های ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در مبارزه مستمر با مظاهر استعمار و استبداد و طاغوت های زمان است؛ یوم اللهی که هم زمان، سالروز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۴۳، خروش دانش آموزان و انقلابیون گردآمده در دانشگاه تهران در بهمن ۵۷ و تسخیرلانه جاسوسی در سال ۵۸ را در خاطره جمعی ایرانیان آزاده تداعی می کند.

با توجه به اهمیت هر یک از مناسبت های مزبور در رقم خوردن بخشی از تاریخ پر حماسه ملت ایران، گرامیداشت این روز بزرگ ملی وظیفه ای همگانی است. به خصوص امسال که رئیس جمهوری ایالات متحده با اظهارات نسنجیده، نابخردانه و لفاظی های سخیف خود، به زعم خود می کوشد ایران اسلامی را از تعامل سازنده با جهان بازدارد و در برابر توسعه همه جانبه این کشور و تحقق اهداف والای این ملت بزرگ سنگ اندازی کند.

اگرچه با تدابیر رهبری گرانقدر نظام و دولت تدبیر و امید، برای نخستین بار شاهد هستیم که رئیس جمهوری آمریکا ایده و سخنی بر زبان می آورد که قادر نیست آن را عملی کند و در واقع، با اقدامات یکجانبه علیه ایران اسلامی خود را در جهان منزی کرده است. با این همه، ملت بزرگ ایران سیزدهم آبان را به صحنه ظهور مجدد اتحاد عملی در برابر بدخواهان و کینه توزان تبدیل خواهد کرد و نشان خواهد داد که در برابر زیاده خواهی و زورگویی های شیطانی دشمنان، کوتاه نخواهد آمد.

فرصت را غنیمت شمرده و از آحاد مردم فرهیخته و ولایتمدارخراسان شمالی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و جامعه بزرگ فرهنگی و دانشگاهی استان دعوت می کنیم همراه با دیگر هموطنان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کنند تا پیام وحدت و انسجام و همدلی ملت ایران بار دیگر در جهان طنین انداز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.