ستاره تیم فوتبال رئال مادرید بعد از شکست سنگین مقابل تاتنهام مقابل خبرنگاران ایستاد و به تمامی سوال ها پاسخ های تندی داد. رونالدو مدعی شد رئال مادرید در پایان فصل جواب همه انتقادها را خواهد داد.

رونالدو: ما بازیکنان پشت زیدان هستیم/ آخر فصل جواب انتقادهای خود را می گیرید/ گل اول تاتنهام آفساید بود

به گزارش قدس آنلاین، کریستیانو رونالدو بعد از بازی برابر تاتنهام که با شکست سنگین ۳ بر یک تیم رئال مادرید همراه شد در گفتگویی شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

ستاره تیم رئال مادرید در خصوص باخت به تاتنهام گفت: ما این دوره بد را تغییر خواهیم داد. مطمئنم که این کار را می‌کنیم چون بازی‌های زیادی مانده است. تنها یک دوره بد است و ما باید قبول کنیم به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. هیچگاه ندیدم تیم خیلی‌ بد بازی کند ولی‌ باید به خودمان اطمینان داشته باشیم. می‌دانیم در دوره بدی هستیم اما تغییر به وجود خواهد آمد. وقتی‌ می‌بازید، هیچگاه آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. اتفاقاتی که افتاد هم درست نبود. گل اول تاتنهام و گل دوم خیرونا آفساید بود. گل دوم تاتنهام هم توپ به یار خودمان خورد. آخر فصل مهم است و حالا مردم کارهایی‌ که ما کردیم را به راحتی‌ فراموش می‌کنند. اتفاقاتی از این دست همیشه رخ می‌دهد.

وی درباره تمدید قراردادش نیز توضیح داد: در اینجا راحتم و ۴ سال دیگر از قراردادم مانده است. به دنبال بهبود قرارداد نیستم. به نظر من بازی آنچنان هم یک طرفه نبود. آنها گل زدند و توپ‌های ما گل نشد. شرایط بعد از گل آفساید آنها تغییر کرد اما باید آن را بپذیریم. فکر نمی‌کنم در بحران باشیم. نباید فراموش کنیم که این تیم به چه عناوینی رسید.

رونالدو با حمایت از زیدان تاکید کرد: باید از زیدان بپرسید. مربی‌ اخلاقی‌ دارد که همیشه ثابت است و ما همه، پشت او هستیم. فوتبال یعنی‌ برد و وقتی‌ ما نمی‌بریم مردم از بحران می‌گویند اما ما ۲ جام بزرگ را در ۲ ماه گرفتیم و دو بار پشت سر هم قهرمان اروپا شدیم. هیچگاه این را فراموش نکنید. شاید کمی‌ سطح ما افت کرده باشد اما من و بازیکنان آرام هستیم و می‌جنگیم. ما با وجدانی آرام بازی می‌کنیم چون در زمین می‌دویم و می‌جنگیم. من فوق العاده آرام هستم. وقتی‌ نبرید، بازی زیبا اهمیتی ندارد و اگر گل نزنید، امتیازات‌ها را به شما نمی‌دهند.

بهترین بازیکن جهان در خصوص آمار گلزنی خود در لالیگا نیز گفت: گل‌ها از راه خواهند رسید. اسم من را در گوگل سرچ کنید تا جواب خود را بگیرید. حساب و کتاب‌ها آخر فصل انجام می‌شود و باید ببینیم چه کسی‌ پیروز می‌شود. زنگ خطرها چرا حالا به صدا در آمده است؟ خودمان قبول داریم که در حال حاضر خوب نیستیم و باید پیشرفت کنیم اما ما در آخر فصل را به خوبی‌ به پایان می‌رسانیم. فوتبال ورزشی است که یک روز شما را هیولا و یک روز شما را بازندهٔ می‌کند. باید مثبت بیاندیشید و به آینده نگاه کنید.

وی در حمایت از بازیکنان جدید تیمش گفت: بازیکنان جدید خیلی‌ خوب هستند و آینده باشگاه را می‌سازند اما طبیعتا بازیکنانی نظیر په په، هامس و موراتا ما را قوی تر می‌کرد. با این حال، اینها بهانه نیست و ما به بیل و کارواخال هم نیاز داریم. آنها مصدوم هستند و ما نسبت به سال قبل ترکیب ضعیف تری نداریم. شاید تیم ما نسبت به پارسال تجربه کمتری داشته باشد اما هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست. من از بازیکنان راضی هستم و آنهایی که رفتند هم، رفتند. رئال مادرید هیچگاه در بحران نمی‌ماند حتی اگر ۴ یا ۵ بازی را ببازیم. آخر فصل مهم است.

رونالدو درباره نارضایتی از بازی مقابل تاتنهام بیان کرد: طبیعی است. وقتی‌ شما در حال باختن هستید، بازی آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود و شما دوست دارید به هم تیمی‌های خود کمک کنید. وقتی‌ می‌بازید، مردم دوست دارند در مورد این چیزها صحبت کنند اما من اینجا ایستاده‌ام و با شما گفتگو می‌کنم و آماده‌ام تا از هم تیمی‌های خود دفاع کنم و بگویم که به تغییر، اطمینان داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.