بجستان- مدیر آموزش و پرورش بجستان گفت: با توجه به اینکه امکانات خوبی در برخی مدارس شهرستان موجود می باشد شایسته است مدیران تقاضای امکانات دیگر نداشته باشند.

مدیران و معلمین مدارس از حداقل امکانات موجود استفاده کنند

به گزارش قدس انلاین،  صبح امروز حسن عزیزی مدیرآموزش و پرورش بجستان در گفتگو با خبر نگار ما گفت: مدیران و معلمین مدارس شهرستان تلاش کنند از حداقل امکاناتی که در مدارس موجود است استفاده کنند و نگذارند که خاک بیشتر از دست به آنها بخورد.

وی افزود: در بازدید از برخی مدارس مشاهده می شود که بعضا امکانات خوبی در زمینه های آموزشی و پرورشی در اختیار دارند ولی از مدیران قبلی تحویل گرفته و باز به مدیر بعدی تحویل داده شده بدون اینکه هیچ استفاده مطلوبی صورت بگیرد و این درحالی است که همین مدیر تقاضای امکانات جدید می کند.

حسن عزیزی گفت: در حال حاضرتمامی مدارس شهرستان مجهز به سیستم دیتا و رایانه می باشد واز امکانات خوب آموزشی نیز برخوردار هستند  و ما نیز در سفر به تهران بیش از ۵۰ میلیون تومان امکانات فراهم کرده ایم برای شهرستان و انتظار داریم از همکاران فرهنگی که به کلاسهای ضمن خدمت بسنده نکرده بلکه یافته های خود را در اختیار فرزندان مستعد شهرستان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ازخیلی فضاهای آموزشی استفاده مطلوب نمی شود و برای ساخت آن کارشناسی لازم صورت نگرفته گفت: این در حالی است که در برخی از مدارس روستاها مانند قاسم اباد ساختمان کافی نبوده و دانش آموزان در ساختمان دهیاری کلاس برگزار می کنند و در شهر یونسی با ۴ کلاس کسری مواجه هستیم که خیر ی که قول احداث داده به تعهدش عمل نکرده است.

مدیر آموزش و پرورش بجستان تاکید کرد:در سفر به تهران در دیدار با وزیر و معاون نوسازی قولهای خوبی گرفته شدو برای استخر آموزش و پرورش ۸۰۰ تومان اعتبار تخصیص نیافته قول مساعد گرفته شد و همچنین پس از بیان مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان برای وزیر قول مساعد برای رفع موانع و مشکلات خوابگاهی نیز گرفته شد.

عزیزی در زمینه عمرانی و کمکهای خیرین گفت:پزشک خیری که در سالهای ۷۲و۷۳ در جزین مشغول به خدمت بوده به یادبود مرحوم همسرش فرح فرجا تقبل ساخت پروژه صفر تا ۱۰۰ آموزشگاهی را به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان  کرده که عملیات احداث آن از ۱۵ آبان ماه شروع شده است که این خدمت به روستای جزین به دلیل علاقه خاصی بوده که در سالهای خدمتش در این روستا داشته و همچنین شورای جزین زمینی در همین رابطه به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون را به صورت رایگان تقبل کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش بجستان در ادامه کمکهای خیرین گفت:همچنین پروژه غریبیان که در همایش خیرین به توافق رسیده بودیم تفاهم نامه های آن نهایی شده و با پیمانکار قرار داد امضاء شده برای تکمیل مدرسه فرزانگان و از قول مساعد ورثه و فرزندان مرحوم یزدان پناه برای احداث سالن اجتماعات به متراژ ۱۰۰ متر مربع در کناردبیرستان خیر ساز این مرحوم در روستای جزین خبر دادو برای آسفالت ۶ واحد آموزشی در سطح شهر بجستان و شهر یونسی نیز قولهای گرفته شده را اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.