شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پودر پر کردن دندان قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در محور لردگان-بروجن کشف شد.

یک میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار غلامعباس غلام‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی لردگان – بروجن به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار غلامزاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو سه کارتن پودر مخصوص پر کردن دندان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی اضافه کرد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری است و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.