۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 572046

خرم ‏آباد- بیکاری در لرستان همیشه رتبه اول را داشته و دارد و مسوولین همیشه در فکر تحویل آمارهای دروغ به مردم هستند، اگر ادارات مجوزی برای استخدام ندارند پس این همه استخدام‎های یواشکی و بدون آزمون و با آشنابازی چطوری انجام می‎گیرد...

حرف مردم

قدس ‏آنلاین- گروه استان ‏ها- صغری سپهوند؛

  • بیکاری در لرستان همیشه رتبه اول را داشته و دارد و مسوولین همیشه در فکر تحویل آمارهای دروغ به مردم هستند، اگر ادارات مجوزی برای استخدام ندارند پس این همه استخدام‎های یواشکی و بدون آزمون و با آشنابازی چطوری انجام می‎گیرد در اغلب ادارات استان استخدام‎ها به صورت پسرخاله‎بازی صورت می‎گیرد، لطفاً دولت محترم به این موضوع رسیدگی کند چرا که از حد مسوولین استانی گذشته است و هرکسی که به پستی نائل می‎آید اشتغال در دور و ور اقوام او می‎چرخد.

  • چند وقتی است که حقوق پاک‎بانان شهرداری که در قالب شرکت‎های پیمانکاری است پرداخت نمی‏شود، خب ما اگر به پول نیاز نداشتیم که کار نمی‏کردیم چرا حقوق ما را شرکت‎های خدماتی تحت نظر شهرداری پرداخت نمی‎کند و شهرداری هم هیچ اقدامی در این رابطه نمی‏کند.

  • ما مال‎باختگان موسسه ملل مدتی است که بیشتر روزها به اعتراض در جای‎جای شهر جمع می‎شویم و از مسوولین درخواست کمک می‎کنیم که همانطور که از این موسسه حمایت کردند حتی نمایندگان، الان جوابگو باشند که چرا پس از گذشت ماه‎ها ولی هنوز هیچ اتفاق خوبی رخ نداده است، ما فریادمان را به کدام گوش برسانیم تا رسیدگی شود.

  • نرخ کرایهی تاکسی مدتی است در شهرستان خرم‎آباد افزایش یافته است حالا کاری به درست بودن یا نبودن این افزایش نیست بلکه هیچ نظارتی روی تاکسی‎ها نیست و به بهانه‎ی عدم وجود پول خرد، از مردم کرایه‎ای بالاتر از نرخ مصوب شده می‎گیرند و اگر اعتراض هم کنی متأسفانه درگیری پیش می‎آید لطفاً مسوولین قبل از تصمیم‎گیری درمورد چیزی اول روش اجرای صحیح آن فکر کنند.

  • شهرداری خرم ‏آباد؛ لطفاً فکری درمورد ضایعاتی‎های سطح شهر که بیشتر در قسمت شصت متری و دره‎گرم هستند بکنید، این مکان‎ها، جولانگاه موشها و حیوانات ولگرد شده است.

  • چرا برخی از مردم میخواهند آیینها و رسوم بسیار قدیمی ما  را به دست فراموشی بسپارند و برای این امر هم تلاش میکنند لرستان دارای پیشینه است پس آییناش هم عقبه دارد. 

  • سمت بیمارستان شهید رحیمی در خرم ‏آباد دقیقاً زیر پل صفوی که به پل بهداری معروف است، در حالی که مدت زیادی هم از آسفالت کردن آن نمی‎گذرد یک چاله بزرگ ایجاد شده است که اگر کسی از وجود چاه بی‏اطلاع باشد و شب در آن قسمت تردد کند بدون شک به داخل چاه خواهد افتاد لطفاً رسیدگی شود.

  • مدتی است آب شرب برخی مناطق خرم‏ آباد کدر شده است چرا؟

  • من یک باغ سیب دارم که چند سالی است در آن زحمت می‎کشم و با هزار امید که فصل فروش حتماً اوضاع جور می‎شود و می‎توانم از محصولم پول خوبی کسب کنم به باغداری می‎پردازم ولی همیشه فصل فروش به‏ خاطر حمایت نشدن باغدار از طرف دولت، من و همچنین باغداران دیگر مجبور می‎شویم محصولات باغ خود را با کمترین قیمت به دلالان بفروشیم تا تمام سود باغ ما به جیب دلالان برود، دلالانی که نه غم زمستان و را خورده‏اند و نه زحمت باغداری را.

  • در لرستان شهرک‏های صنعتی راکد وجود دارند که اغلب کارخانجاتی که در آنها ساخته شده است الان تنها به یک ساختمان خالی تبدیل شده‏اند با این وجود دوباره دارند شهرک صنعتی می ‏سازند بدون اینکه مشکلی از این صنایع کم بشود و یا حل بشود خب اگر می‏خواهید فقط شهرک صنعتی ساخته بشود ولی به آنها رسیدگی نشود که چه کاری است، لطفاً اول این صنایع راکد را احیا کنید و بعد به سراغ شهرک بعدی بروید.

  • در لرستان از بدترین نوع مصالح برای شهرسازی استفاده می‏کنند مثلاً همین آسفالت هر ساله جاهای زیادی را آسفالت می‏کنند ولی به محض بارش اولین باران به علت نامرغوب بودن مواد اولیه آسفالت خراب می‎شود بهتر نیست با استفاده از مواد اولیه مرغوب همیشه یک کار باارزش انجام شود و با این کار از اتلاف هزینه هم جلوگیری کرد.

  • آبیاری فضای سبز در اغلب جاهای کشور به صورت نادرست انجام می‎گیرد، آبیاری فضای سبز باید اول صبح و  قبل از طلوع آفتاب باشد ولی متأسفانه اغلب شاهد هستیم که زحمت‎کشان شهرداری و فضای سبز نیمروز یا در طول روز در ساعات مختلفی مشغول این امر مهم هستند که با این کار به فضای سبز و گلها و گیاهان آسیب می‎رسد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.